Vlucht AC9110
Vlucht AC9110 uitgevoerd door Air Canada is gepland
AC9110 is een codeshared vlucht met LH2454 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Oslo (Oslo Airport, Gardermoen) is 2 uur en 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Oslo is hemelsbreed 1317 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC9110 van vertrekt is 2. De gate is K11. Op Oslo Airport, Gardermoen zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht AC9110. Naast vlucht AC9110 vliegen er nog meer vluchten van München naar Oslo. Dit zijn onder andere vlucht A31502, A31571, AC9037, AC9641, BT2424, BT2452, BT2454 en CL2424.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 392 kilogram per persoon. Dit is 4.36 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC9110
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-12-2022 | 15:28 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate K6 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-12-2022 | 15:47 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. Gate K11 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-12-2022 | 15:29 | 17:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate K3 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-12-2022 | 16:03 | 18:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. Gate G30 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-12-2022 | 15:42 | 17:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate K14 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-12-2022 | 15:38 | 17:46 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. Gate G46 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-12-2022 | 15:50 | 18:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate G4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-12-2022 | 16:07 | 18:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. Gate K26 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-12-2022 | 16:00 | 18:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate G8 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-12-2022 | 16:00 | 18:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. Gate K3 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-12-2022 | 16:47 | 18:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 3 minuten vertraging. Gate G4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-12-2022 | 18:57 | 21:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 34 minuten vertraging. Gate K16 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-12-2022 | 16:36 | 19:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 30 minuten vertraging. Gate K12 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-12-2022 | 15:40 | 17:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K4 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-12-2022 | 16:06 | 18:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. Gate G46 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-12-2022 | 16:33 | 18:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate K15 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-12-2022 | 15:41 | 17:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K7 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. |