Vlucht G36254 uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes is geland
Vlucht G36254 heeft 25 minuten vertraging
G36254 is een codeshared vlucht met AA483 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door GOL Linhas Aereas Inteligentes. De terminal waar vlucht G36254 van vertrekt is N. De gate is D8. De terminal waar vlucht G36254 aankomt uit Chicago is 3. De gate is K16. Naast vlucht G36254 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609, 5Y8825 en 5Y8935.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht G36254
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
10-05-2024 | 21:45 | 00:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
08-05-2024 | 21:28 | 23:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D26 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
06-05-2024 | 21:18 | 23:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
05-05-2024 | 21:18 | 23:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
03-05-2024 | 21:14 | 23:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
01-05-2024 | 21:19 | 23:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
29-04-2024 | 21:19 | 23:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D2 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
28-04-2024 | 21:12 | 23:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
27-04-2024 | 21:19 | 23:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
26-04-2024 | 21:24 | 23:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
24-04-2024 | 21:59 | 00:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
22-04-2024 | 21:49 | 23:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
21-04-2024 | 21:17 | 23:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
20-04-2024 | 21:34 | 23:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
19-04-2024 | 21:16 | 23:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
17-04-2024 | 21:19 | 23:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
15-04-2024 | 21:16 | 23:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
14-04-2024 | 21:19 | 23:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
13-04-2024 | 21:28 | 23:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
12-04-2024 | 21:22 | 23:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D5 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K19. | ||||
10-04-2024 | 21:23 | 23:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D24 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
08-04-2024 | 21:15 | 23:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. | ||||
07-04-2024 | 21:16 | 23:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D3 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
06-04-2024 | 21:31 | 23:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D46 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
05-04-2024 | 21:21 | 23:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D50 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
07-01-2024 | 11:28 | 13:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K8. | ||||
06-01-2024 | 11:26 | 13:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
05-01-2024 | 11:24 | 14:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K18. | ||||
04-01-2024 | 12:03 | 14:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
31-12-2023 | 11:26 | 13:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. |