Vlucht SQ2127
Vlucht SQ2127 uitgevoerd door Singapore Airlines is geland
SQ2127 is een codeshared vlucht met CL2439 uitgevoerd door Lufthansa CityLine. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Kopenhagen (Copenhagen Airport) naar München (München Airport) is 57 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kopenhagen naar München is hemelsbreed 810 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Singapore Airlines. De terminal waar vlucht SQ2127 van vertrekt is 2. De gate is A6. De terminal waar vlucht SQ2127 aankomt uit München is 2. De gate is K18. Naast vlucht SQ2127 vliegen er nog meer vluchten van Kopenhagen naar München. Dit zijn onder andere vlucht 4Y2439, A31433, A31477, A31517, A31542, AC9026, AC9234 en AC9738.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 241 kilogram per persoon. Dit is 2.68 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SQ2127
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 09:04 | 10:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K18. | ||||
22-11-2024 | 09:10 | 10:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A4 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 09:12 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K7. | ||||
20-11-2024 | 09:01 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
19-11-2024 | 08:55 | 10:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A9 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G40. | ||||
18-11-2024 | 08:59 | 10:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K18. | ||||
17-11-2024 | 09:02 | 10:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 09:01 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A8 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 09:17 | 10:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A9 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G10. | ||||
14-11-2024 | 09:05 | 10:25 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K14. | ||||
13-11-2024 | 09:01 | 10:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A9 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K16. | ||||
12-11-2024 | 08:59 | 10:41 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K16. | ||||
11-11-2024 | 08:58 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A8 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 08:49 | 10:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-11-2024 | 08:51 | 10:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K18. | ||||
08-11-2024 | 09:02 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 08:56 | 10:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A4 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-11-2024 | 08:58 | 10:27 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G10. | ||||
05-11-2024 | 08:59 | 10:35 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G34. | ||||
04-11-2024 | 09:02 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A8 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K16. | ||||
03-11-2024 | 08:55 | 10:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 08:59 | 10:28 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A4 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G10. | ||||
01-11-2024 | 09:10 | 10:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G24. | ||||
31-10-2024 | 09:15 | 10:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 08:52 | 10:23 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 09:07 | 10:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 09:08 | 10:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G4. | ||||
27-10-2024 | 09:00 | 10:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 09:11 | 11:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K16. | ||||
25-10-2024 | 09:03 | 10:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G4. |