Vlucht A31433 uitgevoerd door Aegean Airlines is gepland
A31433 is een codeshared vlucht met BT2447 uitgevoerd door AirBaltic. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Kopenhagen (Copenhagen Airport) naar München (München Airport) is 57 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kopenhagen naar München is hemelsbreed 810 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Aegean Airlines. De terminal waar vlucht A31433 van vertrekt is 2. De terminal waar vlucht A31433 aankomt uit München is 2. De gate is K28. Naast vlucht A31433 vliegen er nog meer vluchten van Kopenhagen naar München. Dit zijn onder andere vlucht 4Y2439, A31477, A31517, A31542, AC9026, AC9738, AC9900 en AC9915.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 241 kilogram per persoon. Dit is 2.68 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht A31433
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-05-2024 | 05:58 | 07:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K14. | ||||
02-05-2024 | 06:16 | 08:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-05-2024 | 06:09 | 07:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K18. | ||||
30-04-2024 | 06:00 | 07:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K25. | ||||
29-04-2024 | 06:03 | 07:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 06:25 | 08:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 06:07 | 07:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A26 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
26-04-2024 | 06:04 | 07:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A20 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K14. | ||||
25-04-2024 | 05:55 | 07:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A12 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K1. | ||||
24-04-2024 | 05:58 | 07:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K14. | ||||
23-04-2024 | 05:54 | 07:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A27 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
22-04-2024 | 06:03 | 07:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A6 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G26. | ||||
21-04-2024 | 06:03 | 07:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-04-2024 | 06:01 | 07:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A26 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K27. | ||||
19-04-2024 | 06:04 | 07:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A27 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K22. | ||||
18-04-2024 | 06:00 | 07:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K16. | ||||
17-04-2024 | 06:00 | 07:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K20. | ||||
16-04-2024 | 06:03 | 07:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-04-2024 | 05:59 | 07:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A25 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-04-2024 | 06:06 | 07:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A26 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
13-04-2024 | 06:04 | 07:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A23 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
12-04-2024 | 06:05 | 07:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G46. | ||||
11-04-2024 | 06:05 | 07:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B10 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K1. | ||||
10-04-2024 | 06:06 | 07:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K26. | ||||
09-04-2024 | 06:20 | 07:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B8 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G40. | ||||
08-04-2024 | 06:04 | 07:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A4 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-04-2024 | 06:04 | 07:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G18. | ||||
06-04-2024 | 06:10 | 07:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D2 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K14. | ||||
05-04-2024 | 05:59 | 07:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K18. | ||||
04-04-2024 | 06:01 | 07:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A27 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G8. |