Vlucht EY8300 uitgevoerd door Etihad is onderweg
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 16:13 16:18
De vlucht heeft inmiddels 27% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 1 uur en 16 minuten arriveert op de luchthaven in New York. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
EY8300 is een codeshared vlucht met B6386 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 686 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Etihad. De terminal waar vlucht EY8300 van vertrekt is 2. De gate is C9. Naast vlucht EY8300 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I335, 9E4631, 9E4642, 9E4787, 9E4828, 9E4837, 9E4842 en 9E4863.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 204 kilogram per persoon. Dit is 2.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EY8300
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
14-05-2024 | 16:53 | 18:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
13-05-2024 | 16:33 | 18:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
12-05-2024 | 19:52 | 21:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 34 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 9. | ||||
11-05-2024 | 16:15 | 17:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
10-05-2024 | 16:13 | 17:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 21. | ||||
09-05-2024 | 16:34 | 18:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
08-05-2024 | 16:10 | 17:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
07-05-2024 | 16:08 | 17:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
06-05-2024 | 16:53 | 18:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
05-05-2024 | 17:49 | 19:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
04-05-2024 | 16:17 | 17:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. | ||||
03-05-2024 | 16:10 | 17:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 10. | ||||
02-05-2024 | 16:32 | 18:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 5. | ||||
01-05-2024 | 16:18 | 17:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C9 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. |