Vlucht AC3005 uitgevoerd door Air Canada is gepland
AC3005 is een codeshared vlucht met UA217 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Chicago is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC3005 van vertrekt is D. De gate is D11. De terminal waar vlucht AC3005 aankomt uit Chicago is 2. De gate is E11. Naast vlucht AC3005 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I520, 1I611, 1I800, AA1043, AA1062, AA1071, AA1087 en AA1097.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC3005
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
10-05-2024 | 06:11 | 07:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
09-05-2024 | 06:10 | 07:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C21. | ||||
08-05-2024 | 06:14 | 08:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E11. | ||||
07-05-2024 | 06:06 | 07:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
06-05-2024 | 06:15 | 07:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
05-05-2024 | 06:14 | 07:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E16. | ||||
04-05-2024 | 06:07 | 07:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B10. | ||||
03-05-2024 | 07:35 | 08:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C9. | ||||
02-05-2024 | 06:12 | 07:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D11 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C28. | ||||
01-05-2024 | 06:10 | 07:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C15. | ||||
30-04-2024 | 06:06 | 07:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C3. | ||||
29-04-2024 | 07:58 | 09:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C18. | ||||
28-04-2024 | 06:13 | 07:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C25. | ||||
27-04-2024 | 06:10 | 07:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E5. | ||||
26-04-2024 | 06:05 | 07:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. | ||||
25-04-2024 | 06:10 | 07:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
24-04-2024 | 06:08 | 07:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
23-04-2024 | 06:08 | 07:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B2. | ||||
22-04-2024 | 06:13 | 07:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
21-04-2024 | 06:23 | 07:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
20-04-2024 | 06:15 | 07:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D7 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C30. | ||||
19-04-2024 | 06:10 | 07:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C22. | ||||
18-04-2024 | 06:04 | 07:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B20. | ||||
17-04-2024 | 06:09 | 07:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C1. | ||||
16-04-2024 | 06:08 | 07:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate C18A. | ||||
15-04-2024 | 06:08 | 07:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B21. | ||||
14-04-2024 | 06:12 | 07:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E10. | ||||
13-04-2024 | 14:05 | 15:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 uur en 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate E6. | ||||
12-04-2024 | 06:06 | 06:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B19. | ||||
11-04-2024 | 06:08 | 07:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is D en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate D9 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate B22. |