Vlucht CA6223 uitgevoerd door Air China is gepland
Vlucht CA6223 heeft 20 minuten vertraging
CA6223 is een codeshared vlucht met LH723 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Beijing (Beijing Capital International Airport) naar München (München Airport) is 9 uur en 11 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Beijing naar München is hemelsbreed 7721 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air China. De terminal waar vlucht CA6223 van vertrekt is 3. De terminal waar vlucht CA6223 aankomt uit München is 2. De gate is H38. Naast vlucht CA6223 vliegen er nog meer vluchten van Beijing naar München. Ditzijn vlucht CA961, LH7319 en TP8335.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2298 kilogram per persoon. Dit is 25.53 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht CA6223
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-05-2024 | 13:21 | 18:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E10 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
04-05-2024 | 13:31 | 19:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H44. | ||||
03-05-2024 | 13:13 | 18:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H48. | ||||
02-05-2024 | 13:48 | 19:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E12 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
01-05-2024 | 15:04 | 20:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H44. | ||||
30-04-2024 | 14:01 | 19:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E7 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
29-04-2024 | 13:43 | 19:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E11 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
28-04-2024 | 14:27 | 20:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E13 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
27-04-2024 | 14:06 | 19:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E12 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
26-04-2024 | 13:43 | 19:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E11 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H18. | ||||
25-04-2024 | 13:32 | 19:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
24-04-2024 | 13:46 | 19:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H48. | ||||
23-04-2024 | 13:46 | 19:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H14. | ||||
22-04-2024 | 13:47 | 19:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
04-02-2024 | 14:05 | 18:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E7 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
02-02-2024 | 14:07 | 19:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E12 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H48. | ||||
30-01-2024 | 14:00 | 18:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E8 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
28-01-2024 | 13:56 | 18:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E8 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H38. | ||||
26-01-2024 | 14:18 | 19:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E7 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
23-01-2024 | 14:12 | 18:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E8 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H48. | ||||
21-01-2024 | 14:01 | 18:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
19-01-2024 | 14:12 | 19:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E13 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H2. | ||||
16-01-2024 | 14:26 | 19:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E8 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H38. | ||||
14-01-2024 | 13:55 | 19:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E8 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H32. | ||||
12-01-2024 | 14:04 | 19:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. | ||||
09-01-2024 | 14:05 | 19:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H44. | ||||
07-01-2024 | 14:04 | 19:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E8 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H44. | ||||
05-01-2024 | 14:16 | 19:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E9 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H38. | ||||
02-01-2024 | 14:04 | 19:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E8 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H32. | ||||
31-12-2023 | 13:56 | 19:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E7 op Beijing is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate H8. |