Vlucht QR9106 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 17:00 16:53
Vlucht QR9106 heeft 2 minuten vertraging
QR9106 is een codeshared vlucht met AA588 uitgevoerd door American Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Philadelphia (Philadelphia International Airport) is 1 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Philadelphia is hemelsbreed 1088 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9106 van vertrekt is 3. De gate is K5. Naast vlucht QR9106 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Philadelphia. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I252, 1I300, 1I915, AA1071, AA1177, AA1189 en AA1247.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 324 kilogram per persoon. Dit is 3.6 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9106
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
10-05-2024 | 17:00 | 19:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K5 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 16. | ||||
09-05-2024 | 17:03 | 20:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
08-05-2024 | 16:49 | 19:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C29. | ||||
07-05-2024 | 18:27 | 22:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
06-05-2024 | 16:46 | 19:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
05-05-2024 | 17:05 | 19:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H11B op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
04-05-2024 | 16:52 | 19:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H11A op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B16. | ||||
03-05-2024 | 16:52 | 19:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H16 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
02-05-2024 | 17:00 | 20:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
01-05-2024 | 17:28 | 20:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
30-04-2024 | 16:46 | 19:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
29-04-2024 | 16:46 | 19:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
28-04-2024 | 16:53 | 19:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K1 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
27-04-2024 | 17:24 | 20:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K3 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
26-04-2024 | 16:49 | 19:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 13. | ||||
25-04-2024 | 18:00 | 20:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K6 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 9. | ||||
24-04-2024 | 17:04 | 20:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K13 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B5. | ||||
23-04-2024 | 16:52 | 19:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C22. | ||||
22-04-2024 | 16:47 | 19:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B14. | ||||
21-04-2024 | 16:50 | 19:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H12 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C26. | ||||
20-04-2024 | 16:50 | 19:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C28. | ||||
19-04-2024 | 17:03 | 19:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K20 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
18-04-2024 | 16:52 | 19:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H14 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B4. | ||||
17-04-2024 | 18:28 | 21:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 48 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate K10 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B7. | ||||
16-04-2024 | 16:49 | 19:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is B. Gate H8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate B2. | ||||
15-04-2024 | 17:26 | 20:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate K4 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
14-04-2024 | 16:53 | 19:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. | ||||
13-04-2024 | 16:52 | 19:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C24. | ||||
12-04-2024 | 16:54 | 19:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is A. Gate H18 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate 3. | ||||
11-04-2024 | 18:10 | 21:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate K8 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Philadelphia was op gate C31. |