Vlucht B66855 uitgevoerd door Jetblue Airways is geland
B66855 is een codeshared vlucht met EI353 uitgevoerd door Aer Lingus. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Dublin (Dublin Airport) is 2 uur en 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Dublin is hemelsbreed 1381 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jetblue Airways. De terminal waar vlucht B66855 van vertrekt is 1. De gate is C1. Naast vlucht B66855 vliegen er nog meer vluchten van München naar Dublin. Dit zijn onder andere vlucht 4Y2516, 4Y2518, AA7999, AA8112, B66857, CL2516, CL2518 en EI353.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 411 kilogram per persoon. Dit is 4.57 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht B66855
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-05-2024 | 11:35 | 12:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 307A. | ||||
02-05-2024 | 11:28 | 12:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 416. | ||||
01-05-2024 | 11:30 | 12:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 418. | ||||
30-04-2024 | 11:39 | 13:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C3 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate BUS. | ||||
29-04-2024 | 11:35 | 12:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 423. | ||||
28-04-2024 | 11:35 | 12:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 423. | ||||
27-04-2024 | 11:36 | 12:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 419. | ||||
26-04-2024 | 11:43 | 13:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C9 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 416. | ||||
25-04-2024 | 11:27 | 13:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C3 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 411. | ||||
24-04-2024 | 11:30 | 12:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 423. | ||||
23-04-2024 | 11:15 | 12:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C3 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 415. | ||||
22-04-2024 | 11:35 | 12:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 304. | ||||
21-04-2024 | 11:30 | 12:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C2 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 423. | ||||
20-04-2024 | 11:19 | 12:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 420. | ||||
19-04-2024 | 11:36 | 13:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C10 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 423. | ||||
18-04-2024 | 11:54 | 13:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 415. | ||||
17-04-2024 | 11:24 | 12:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C2 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 423. | ||||
16-04-2024 | 11:45 | 13:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 421. | ||||
15-04-2024 | 11:28 | 13:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 419. | ||||
14-04-2024 | 11:25 | 13:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 419. | ||||
13-04-2024 | 11:41 | 13:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C4 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 415. | ||||
12-04-2024 | 11:27 | 13:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 419. | ||||
11-04-2024 | 11:38 | 13:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 421. | ||||
10-04-2024 | 11:33 | 13:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C3 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 424. | ||||
09-04-2024 | 11:34 | 13:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C1 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 419. | ||||
08-04-2024 | 11:31 | 12:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate B17 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 424. | ||||
07-04-2024 | 11:25 | 12:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 301. | ||||
06-04-2024 | 11:53 | 13:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 55 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 410. | ||||
05-04-2024 | 11:23 | 13:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C3 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 302. | ||||
04-04-2024 | 11:30 | 13:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C6 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Dublin was op gate 423. |