Vlucht AA483 uitgevoerd door American Airlines is geland
Vlucht AA483 heeft 25 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Chicago is hemelsbreed 1930 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA483 van vertrekt is N. De gate is D8. De terminal waar vlucht AA483 aankomt uit Chicago is 3. De gate is K16. Naast vlucht AA483 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I752, 5Y7551, 5Y7558, 5Y7586, 5Y8033, 5Y8609, 5Y8825 en 5Y8935.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 574 kilogram per persoon. Dit is 6.38 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA483
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
10-05-2024 | 21:45 | 00:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K16. | ||||
09-05-2024 | 22:54 | 01:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D3 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
08-05-2024 | 21:28 | 23:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
07-05-2024 | 21:50 | 23:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
06-05-2024 | 21:18 | 23:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H17. | ||||
05-05-2024 | 21:18 | 23:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
03-05-2024 | 21:14 | 23:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
02-05-2024 | 22:10 | 23:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D44 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
01-05-2024 | 21:19 | 23:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D43 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H9. | ||||
30-04-2024 | 21:21 | 23:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
29-04-2024 | 21:19 | 23:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D2 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11B. | ||||
28-04-2024 | 21:12 | 23:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D47 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
27-04-2024 | 21:19 | 23:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K1. | ||||
26-04-2024 | 21:24 | 23:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D49 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
25-04-2024 | 21:15 | 23:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
23-04-2024 | 21:58 | 00:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E30 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H11A. | ||||
22-04-2024 | 21:49 | 23:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D14 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K13. | ||||
21-04-2024 | 21:17 | 23:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D20 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K15. | ||||
20-04-2024 | 21:34 | 23:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D42 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K6. | ||||
19-04-2024 | 21:16 | 23:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D22 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
18-04-2024 | 21:19 | 23:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D22 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K9. | ||||
17-04-2024 | 21:19 | 23:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
16-04-2024 | 21:20 | 23:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate E4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H14. | ||||
15-04-2024 | 21:16 | 23:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D8 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H16. | ||||
14-04-2024 | 21:19 | 23:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D4 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H10. | ||||
13-04-2024 | 21:28 | 23:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D17 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
12-04-2024 | 21:22 | 23:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D39 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H18. | ||||
10-04-2024 | 21:23 | 23:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D24 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H5. | ||||
09-04-2024 | 21:15 | 23:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D38 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate K5. | ||||
08-04-2024 | 21:15 | 23:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D1 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H15. |