Vlucht QR2241 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
QR2241 is een codeshared vlucht met MQ3729 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Miami (Miami International Airport) naar Wichita (Wichita Mid-Continent Airport) is 2 uur en 28 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Miami naar Wichita is hemelsbreed 2084 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR2241 van vertrekt is N. De gate is D60M. Naast vlucht QR2241 vliegen er nog meer vluchten van Miami naar Wichita. Dit zijn onder andere vlucht AA138, AA38, AA56, AA6957, AA6959, AA9600, AA9604 en AF6755.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 620 kilogram per persoon. Dit is 6.89 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR2241
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-05-2024 | 20:59 | 10:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D25 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Wichita was op gate 23. | ||||
16-05-2024 | 21:56 | 12:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D27 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Wichita was op gate 34. | ||||
15-05-2024 | 20:56 | 11:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D23 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Wichita was op gate 32. | ||||
14-05-2024 | 20:57 | 10:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D28 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Wichita was op gate 28. | ||||
13-05-2024 | 21:15 | 10:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D30 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Wichita was op gate 27. | ||||
10-05-2024 | 21:19 | 10:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D25 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Wichita was op gate 36. | ||||
09-05-2024 | 21:01 | 10:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D25 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Wichita was op gate 25. | ||||
08-05-2024 | 21:03 | 10:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D21 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Wichita was op gate 23. | ||||
07-05-2024 | 21:26 | 11:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D28 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Wichita was op gate 18. | ||||
06-05-2024 | 21:27 | 11:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is N en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate D25 op Miami is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Wichita was op gate 25. |