Vlucht BA4868 uitgevoerd door British Airways is gepland
BA4868 is een codeshared vlucht met MQ3509 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Kansas City (Kansas City International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kansas City naar Chicago is hemelsbreed 647 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door British Airways. Naast vlucht BA4868 vliegen er nog meer vluchten van Kansas City naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I319, 5Y4644, AA1150, AA1298, AA1693, AA1779, AA2110 en AA2121.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 193 kilogram per persoon. Dit is 2.14 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht BA4868
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
19-05-2024 | 10:30 | 11:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
18-05-2024 | 10:20 | 11:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
17-05-2024 | 10:28 | 11:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
16-05-2024 | 10:28 | 11:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
15-05-2024 | 10:27 | 11:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
14-05-2024 | 10:22 | 11:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
12-05-2024 | 10:29 | 11:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
11-05-2024 | 10:29 | 12:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
10-05-2024 | 11:17 | 12:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
09-05-2024 | 10:32 | 12:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
08-05-2024 | 10:26 | 11:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
07-05-2024 | 11:13 | 12:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 42 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
06-05-2024 | 10:24 | 11:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
05-05-2024 | 10:41 | 12:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G14A. | ||||
04-05-2024 | 10:28 | 12:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G14. | ||||
03-05-2024 | 10:31 | 12:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A5 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G11. | ||||
02-05-2024 | 10:31 | 13:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
01-05-2024 | 10:26 | 12:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G18. | ||||
30-04-2024 | 10:20 | 12:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G9. | ||||
29-04-2024 | 10:35 | 12:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G3. | ||||
28-04-2024 | 10:27 | 12:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G20. | ||||
26-04-2024 | 10:34 | 12:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G19A. | ||||
25-04-2024 | 10:22 | 11:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
24-04-2024 | 10:24 | 11:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1B. | ||||
23-04-2024 | 10:26 | 12:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
22-04-2024 | 10:24 | 11:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G7. | ||||
21-04-2024 | 10:27 | 11:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G1A. | ||||
20-04-2024 | 10:23 | 11:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
19-04-2024 | 10:33 | 12:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H3A. | ||||
18-04-2024 | 10:46 | 12:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A1 op Kansas City is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G13. |