Vlucht XK131 uitgevoerd door Air Corsica is geland
Vlucht XK131 heeft 16 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Lyon (Lyon-Saint Exupery Airport) naar Ajaccio/Napoléon Bonaparte (Ajaccio Airport) is 36 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Lyon naar Ajaccio/Napoléon Bonaparte is hemelsbreed 517 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Corsica. De terminal waar vlucht XK131 van vertrekt is 1. Op Ajaccio Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht XK131. Naast vlucht XK131 vliegen er nog meer vluchten van Lyon naar Ajaccio/Napoléon Bonaparte. Dit zijn onder andere vlucht A57324, AF4246, AF7324, U24331, U24335, U24357, U24359 en U24374.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 154 kilogram per persoon. Dit is 1.71 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht XK131
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 13:14 | 14:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
17-05-2024 | 22:00 | 23:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
15-05-2024 | 12:53 | 14:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
13-05-2024 | 14:02 | 15:07 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
12-05-2024 | 15:02 | 16:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. | ||||
11-05-2024 | 13:22 | 14:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. | ||||
10-05-2024 | 22:00 | 23:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-05-2024 | 13:05 | 14:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. | ||||
06-05-2024 | 14:20 | 15:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. | ||||
05-05-2024 | 14:18 | 15:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
04-05-2024 | 13:13 | 14:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
03-05-2024 | 22:06 | 23:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
01-05-2024 | 12:45 | 14:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
29-04-2024 | 13:02 | 14:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
28-04-2024 | 14:07 | 15:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
27-04-2024 | 13:28 | 14:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
26-04-2024 | 12:55 | 13:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
24-04-2024 | 13:04 | 14:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. | ||||
22-04-2024 | 14:23 | 15:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
21-04-2024 | 14:52 | 15:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. | ||||
20-04-2024 | 13:13 | 14:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
19-04-2024 | 13:28 | 14:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. | ||||
17-04-2024 | 13:19 | 14:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. | ||||
15-04-2024 | 14:50 | 15:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. | ||||
13-04-2024 | 13:42 | 14:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. | ||||
10-04-2024 | 12:58 | 14:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
08-04-2024 | 12:40 | 14:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
06-04-2024 | 12:58 | 13:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
03-04-2024 | 12:48 | 14:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-04-2024 | 12:46 | 14:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |