Vlucht UA9433 uitgevoerd door United Airlines is gepland
UA9433 is een codeshared vlucht met LH1627 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Krakau (John Paul II International Airport Krakow-Balice) naar München (München Airport) is 43 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Krakau naar München is hemelsbreed 612 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door United Airlines. De terminal waar vlucht UA9433 van vertrekt is T. De terminal waar vlucht UA9433 aankomt uit München is 2. De gate is K20. Naast vlucht UA9433 vliegen er nog meer vluchten van Krakau naar München. Dit zijn onder andere vlucht AC9298, AC9490, CL1621, CL1623, CL1625, EN1623, EN1625 en EN8343.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 182 kilogram per persoon. Dit is 2.02 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UA9433
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-05-2024 | 05:54 | 07:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G10. | ||||
02-05-2024 | 05:59 | 07:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K10. | ||||
01-05-2024 | 05:57 | 07:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 003 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 05:54 | 07:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 001 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
29-04-2024 | 05:56 | 07:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 06:11 | 07:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K25. | ||||
27-04-2024 | 06:17 | 07:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 004 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K7. | ||||
26-04-2024 | 05:57 | 07:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 004 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K25. | ||||
25-04-2024 | 05:59 | 07:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K30. | ||||
24-04-2024 | 05:59 | 07:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 003 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K26. | ||||
23-04-2024 | 05:52 | 07:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 004 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G18. | ||||
22-04-2024 | 06:01 | 07:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G14. | ||||
04-02-2024 | 05:58 | 07:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K11. | ||||
03-02-2024 | 06:04 | 07:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K9. | ||||
02-02-2024 | 05:59 | 07:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 004 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K3. | ||||
01-02-2024 | 06:15 | 07:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K26. | ||||
31-01-2024 | 06:00 | 07:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G18. | ||||
30-01-2024 | 06:21 | 07:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 004 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G2. | ||||
29-01-2024 | 06:16 | 07:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K14. | ||||
28-01-2024 | 06:08 | 07:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K20. | ||||
27-01-2024 | 06:12 | 07:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K25. | ||||
26-01-2024 | 05:59 | 07:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 001 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G4. | ||||
24-01-2024 | 05:59 | 07:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G4. | ||||
23-01-2024 | 06:00 | 07:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 004 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G4. | ||||
22-01-2024 | 06:31 | 07:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K4. | ||||
21-01-2024 | 06:07 | 07:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K1. | ||||
20-01-2024 | 06:03 | 07:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K20. | ||||
19-01-2024 | 06:20 | 07:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K22. | ||||
18-01-2024 | 05:55 | 07:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G18. | ||||
16-01-2024 | 06:42 | 08:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 004 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. |