Vlucht AC9490 uitgevoerd door Air Canada is geland
Vertrokken van Krakau
Polen - John Paul II International Airport Krakow-Balice
Vertrokken: 14:16 13:35
Vlucht AC9490 heeft 35 minuten vertraging
AC9490 is een codeshared vlucht met LH1623 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Krakau (John Paul II International Airport Krakow-Balice) naar München (München Airport) is 43 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Krakau naar München is hemelsbreed 612 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC9490 van vertrekt is T. De gate is 007. De terminal waar vlucht AC9490 aankomt uit München is 2. De gate is G28. Naast vlucht AC9490 vliegen er nog meer vluchten van Krakau naar München. Dit zijn onder andere vlucht AC9298, CL1621, CL1623, CL1625, EN1623, EN1625, EN8343 en EY3774.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 182 kilogram per persoon. Dit is 2.02 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC9490
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-05-2024 | 14:16 | 15:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G28. | ||||
02-05-2024 | 13:49 | 15:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G18. | ||||
01-05-2024 | 13:29 | 14:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G18. | ||||
30-04-2024 | 09:34 | 10:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 09:27 | 10:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G26. | ||||
28-04-2024 | 13:26 | 14:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G20. | ||||
27-04-2024 | 06:17 | 07:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 004 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K7. | ||||
26-04-2024 | 05:57 | 07:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 004 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K25. | ||||
25-04-2024 | 05:59 | 07:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K30. | ||||
24-04-2024 | 05:59 | 07:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 003 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K26. | ||||
23-04-2024 | 05:52 | 07:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 004 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G18. | ||||
22-04-2024 | 06:01 | 07:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 002 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G14. | ||||
03-02-2024 | 13:24 | 14:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G26. | ||||
01-02-2024 | 13:40 | 14:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K16. | ||||
31-01-2024 | 13:29 | 14:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K3. | ||||
30-01-2024 | 13:25 | 14:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K6. | ||||
29-01-2024 | 13:33 | 14:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K1. | ||||
27-01-2024 | 13:39 | 14:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-01-2024 | 14:07 | 15:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K20. | ||||
24-01-2024 | 13:35 | 14:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G8. | ||||
23-01-2024 | 13:22 | 14:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 010 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G10. | ||||
22-01-2024 | 13:31 | 14:57 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K24. | ||||
20-01-2024 | 13:36 | 14:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K10. | ||||
18-01-2024 | 14:00 | 15:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G38. | ||||
17-01-2024 | 15:21 | 16:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 53 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G20. | ||||
16-01-2024 | 13:45 | 15:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K9. | ||||
15-01-2024 | 13:22 | 14:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K26. | ||||
13-01-2024 | 14:10 | 15:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
11-01-2024 | 13:42 | 14:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G34. | ||||
10-01-2024 | 13:32 | 14:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K11. |