Vlucht AC9490
Vlucht AC9490 uitgevoerd door Air Canada is gepland
AC9490 is een codeshared vlucht met LH1623 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Krakau (John Paul II International Airport Krakow-Balice) naar München (München Airport) is 43 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Krakau naar München is hemelsbreed 612 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Canada. De terminal waar vlucht AC9490 van vertrekt is T. De terminal waar vlucht AC9490 aankomt uit München is 2. De gate is G10. Naast vlucht AC9490 vliegen er nog meer vluchten van Krakau naar München. Dit zijn onder andere vlucht AC9298, CL1621, CL1623, CL1625, EN1623, EN1625, EN8343 en EY3774.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 182 kilogram per persoon. Dit is 2.02 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AC9490
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 13:39 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G30. | ||||
20-11-2024 | 13:50 | 15:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K4. | ||||
18-11-2024 | 14:04 | 15:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K7. | ||||
16-11-2024 | 13:49 | 14:59 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
15-11-2024 | 13:40 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G44. | ||||
13-11-2024 | 13:28 | 14:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K5. | ||||
11-11-2024 | 13:56 | 15:05 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K20. | ||||
09-11-2024 | 14:18 | 15:28 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G30. | ||||
08-11-2024 | 14:11 | 15:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G32. | ||||
06-11-2024 | 13:48 | 14:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K5. | ||||
04-11-2024 | 14:16 | 15:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G46. | ||||
02-11-2024 | 13:15 | 14:34 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G10. | ||||
01-11-2024 | 13:32 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K14. | ||||
30-10-2024 | 13:53 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K20. | ||||
28-10-2024 | 13:50 | 15:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 13:31 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G18. | ||||
25-10-2024 | 14:09 | 15:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 010 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G20. | ||||
24-10-2024 | 13:46 | 15:10 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 005 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G26. | ||||
23-10-2024 | 13:25 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K9. | ||||
22-10-2024 | 13:33 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G46. | ||||
20-10-2024 | 15:12 | 16:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 32 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K19. | ||||
19-10-2024 | 13:27 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
18-10-2024 | 13:33 | 14:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 006 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G38. | ||||
17-10-2024 | 13:45 | 15:01 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G18. | ||||
16-10-2024 | 13:28 | 14:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K4. | ||||
15-10-2024 | 13:27 | 14:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K22. | ||||
13-10-2024 | 13:35 | 14:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G24. | ||||
12-10-2024 | 13:26 | 14:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 011 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G18. | ||||
11-10-2024 | 13:48 | 15:07 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 007 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G20. | ||||
10-10-2024 | 13:32 | 14:46 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 006 op Krakau is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G38. |