Vlucht KL3519
Vlucht KL3519 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is geland
Vlucht KL3519 heeft 23 minuten vertraging.
KL3519 is een codeshared vlucht met AZ1711 uitgevoerd door ITA Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Rome (Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport) naar Catania (Catania-Fontanarossa Airport) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Rome naar Catania is hemelsbreed 538 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL3519 van vertrekt is 1. Op Catania-Fontanarossa Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht KL3519. Naast vlucht KL3519 vliegen er nog meer vluchten van Rome naar Catania. Dit zijn onder andere vlucht AF9788, AF9790, AF9792, AF9793, AF9813, AF9840, AF9842 en AF9866.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 160 kilogram per persoon. Dit is 1.78 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL3519
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 12:19 | 13:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. | ||||
22-11-2024 | 12:41 | 14:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. | ||||
21-11-2024 | 12:13 | 13:27 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
20-11-2024 | 12:25 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
19-11-2024 | 11:59 | 13:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-11-2024 | 12:05 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
17-11-2024 | 12:15 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
16-11-2024 | 12:25 | 13:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
15-11-2024 | 12:52 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 47 minuten vertraging. | ||||
14-11-2024 | 12:11 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 12:11 | 13:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. | ||||
12-11-2024 | 12:10 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
11-11-2024 | 12:24 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
10-11-2024 | 12:33 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
09-11-2024 | 12:05 | 13:25 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
08-11-2024 | 12:19 | 13:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
07-11-2024 | 12:25 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
06-11-2024 | 12:41 | 13:55 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
05-11-2024 | 12:35 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
04-11-2024 | 12:14 | 13:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. | ||||
03-11-2024 | 12:05 | 13:22 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
02-11-2024 | 12:04 | 13:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
01-11-2024 | 12:09 | 13:21 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. | ||||
31-10-2024 | 12:42 | 14:06 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. | ||||
30-10-2024 | 12:02 | 13:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
29-10-2024 | 12:20 | 13:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
28-10-2024 | 12:05 | 13:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
27-10-2024 | 12:24 | 13:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
26-10-2024 | 12:00 | 13:14 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-10-2024 | 12:22 | 13:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. |