Vlucht QR9679 uitgevoerd door Qatar Airways is geland
Vlucht QR9679 heeft 46 minuten vertraging
QR9679 is een codeshared vlucht met EA3324 uitgevoerd door . Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Dublin (Dublin Airport) naar Manchester (Manchester Airport) is 48 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Dublin naar Manchester is hemelsbreed 264 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR9679 van vertrekt is 2. De gate is 333. De terminal waar vlucht QR9679 aankomt uit Manchester is 1. De gate is 9. Naast vlucht QR9679 vliegen er nog meer vluchten van Dublin naar Manchester. Dit zijn onder andere vlucht AA8052, AA8074, AA8077, BA2072, BA2078, BA2080, BA2082 en BA6164.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 79 kilogram per persoon. Dit is 0.87 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR9679
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
02-05-2024 | 11:05 | 12:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
01-05-2024 | 10:20 | 11:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
30-04-2024 | 10:30 | 11:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
29-04-2024 | 10:20 | 11:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
28-04-2024 | 10:11 | 11:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 10:25 | 11:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 10. | ||||
26-04-2024 | 10:30 | 11:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
25-04-2024 | 10:19 | 11:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
24-04-2024 | 10:10 | 11:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 10:20 | 11:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
22-04-2024 | 10:35 | 11:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
21-04-2024 | 10:20 | 11:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
20-04-2024 | 10:18 | 11:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
19-04-2024 | 11:25 | 12:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 10. | ||||
18-04-2024 | 10:23 | 11:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
17-04-2024 | 10:20 | 11:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
16-04-2024 | 10:18 | 11:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-04-2024 | 10:19 | 11:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
13-04-2024 | 10:20 | 11:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
12-04-2024 | 10:20 | 11:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
11-04-2024 | 10:20 | 11:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-04-2024 | 10:55 | 11:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
09-04-2024 | 10:30 | 11:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 332 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-04-2024 | 10:30 | 11:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
07-04-2024 | 10:30 | 11:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
06-04-2024 | 10:20 | 11:10 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
05-04-2024 | 10:30 | 11:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-04-2024 | 10:20 | 11:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
03-04-2024 | 10:20 | 11:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. | ||||
02-04-2024 | 10:40 | 11:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 333 op Dublin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Manchester was op gate 9. |