Vlucht EK6605 uitgevoerd door Emirates is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 29% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 50 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht EK6605 heeft 4 minuten vertraging
EK6605 is een codeshared vlucht met UA1667 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Cancún (Cancun International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 3 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Cancún naar Chicago is hemelsbreed 2330 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Emirates. De terminal waar vlucht EK6605 van vertrekt is 3. De gate is C15. De terminal waar vlucht EK6605 aankomt uit Chicago is 5. De gate is M34. Naast vlucht EK6605 vliegen er nog meer vluchten van Cancún naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht AA1503, AA1910, AA215, AA651, AA9601, EK6603, EK6604 en F945.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 694 kilogram per persoon. Dit is 7.71 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EK6605
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
17-05-2024 | 15:33 | 19:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C23 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. | ||||
16-05-2024 | 15:33 | 19:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
15-05-2024 | 15:26 | 19:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C16 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
14-05-2024 | 15:34 | 19:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C11 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
13-05-2024 | 15:31 | 19:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C24 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
12-05-2024 | 15:44 | 19:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M14. | ||||
11-05-2024 | 15:37 | 19:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C5 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
10-05-2024 | 15:29 | 19:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C20 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
09-05-2024 | 15:47 | 19:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. | ||||
08-05-2024 | 15:28 | 19:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M29. | ||||
07-05-2024 | 15:26 | 19:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C20 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
06-05-2024 | 15:32 | 19:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C22 op Cancún is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-05-2024 | 15:36 | 19:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C22 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M21. | ||||
04-05-2024 | 15:35 | 20:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M17. | ||||
03-05-2024 | 15:51 | 19:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C10 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
02-05-2024 | 15:37 | 19:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C22 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
01-05-2024 | 15:29 | 19:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C22 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
30-04-2024 | 15:27 | 19:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C20 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. | ||||
29-04-2024 | 15:34 | 19:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
28-04-2024 | 15:32 | 19:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C23 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
27-04-2024 | 15:34 | 19:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
26-04-2024 | 15:26 | 19:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C22 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
25-04-2024 | 15:27 | 19:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C23 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
24-04-2024 | 15:28 | 19:18 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C20 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. | ||||
23-04-2024 | 15:28 | 19:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C15 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M19. | ||||
22-04-2024 | 15:34 | 19:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C21 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
21-04-2024 | 17:28 | 21:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C20 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
20-04-2024 | 15:27 | 19:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C23 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
19-04-2024 | 15:26 | 19:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C23 op Cancún is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
18-04-2024 | 15:31 | 19:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C23 op Cancún is gebruikt om vanaf te vertrekken. |