Vlucht KL1272
Vlucht KL1272 uitgevoerd door KLM Royal Dutch Airlines is gepland
KL1272 is een codeshared vlucht met WA1272 uitgevoerd door KLM Cityhopper. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Kopenhagen (Copenhagen Airport) naar Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) is 45 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Kopenhagen naar Amsterdam is hemelsbreed 633 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door KLM. De terminal waar vlucht KL1272 van vertrekt is 2. Op Amsterdam Airport Schiphol zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht KL1272. Naast vlucht KL1272 vliegen er nog meer vluchten van Kopenhagen naar Amsterdam. Dit zijn onder andere vlucht AC9901, AC9910, AC9912, AC9978, AM6216, AM6247, AM6260 en AM6377.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 189 kilogram per persoon. Dit is 2.09 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht KL1272
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 15:10 | 16:26 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 15:56 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 42 minuten vertraging. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-11-2024 | 15:20 | 16:39 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 4 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B36. | ||||
19-11-2024 | 14:15 | 15:43 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 14:39 | 15:56 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 14:10 | 15:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 14:05 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A12 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 14:37 | 15:53 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. Gate A4 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B23. | ||||
14-11-2024 | 14:28 | 15:44 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
13-11-2024 | 14:23 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 14:13 | 15:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-11-2024 | 14:19 | 15:35 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate A22 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 14:15 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate C6. | ||||
09-11-2024 | 14:12 | 15:34 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate A6 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-11-2024 | 14:25 | 15:36 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 14:10 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B27. | ||||
06-11-2024 | 14:31 | 15:50 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. Gate A17 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-11-2024 | 14:10 | 15:33 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A6 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 14:25 | 15:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 14:12 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B28. | ||||
01-11-2024 | 14:15 | 15:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 14:15 | 15:29 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A11 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-10-2024 | 14:10 | 15:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 14:15 | 15:32 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A22 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-10-2024 | 15:19 | 16:42 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 7 minuten vertraging. Gate A22 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-10-2024 | 14:08 | 15:31 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A18 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B31. | ||||
26-10-2024 | 14:40 | 15:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Kopenhagen is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 14:39 | 15:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A21 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D79. | ||||
24-10-2024 | 15:04 | 16:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate A4 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D61. | ||||
23-10-2024 | 16:37 | 18:00 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 55 minuten vertraging. Gate A15 op Kopenhagen is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate D82. |