Vlucht 3O111 uitgevoerd door Air Arabia Maroc is geland
Vlucht 3O111 heeft 3 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Casablanca (Mohammed V International Airport) naar Brussel (Brussels Airport) is 3 uur en 35 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Casablanca naar Brussel is hemelsbreed 2182 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Arabia. De terminal waar vlucht 3O111 van vertrekt is 2. Op Brussels Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht 3O111. Naast vlucht 3O111 vliegen er nog meer vluchten van Casablanca naar Brussel. Dit zijn vlucht 3O141, 6G2534, AT832, AT838, KF832 en TB2534.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 650 kilogram per persoon. Dit is 7.22 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht 3O111
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-05-2024 | 15:51 | 19:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
03-05-2024 | 15:48 | 19:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
30-04-2024 | 17:36 | 21:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 16 minuten vertraging. | ||||
29-04-2024 | 07:22 | 11:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 32 minuten vertraging. | ||||
27-04-2024 | 16:21 | 20:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
26-04-2024 | 17:49 | 21:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 53 minuten vertraging. | ||||
25-04-2024 | 15:55 | 20:10 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
23-04-2024 | 15:29 | 19:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. | ||||
22-04-2024 | 06:52 | 11:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. | ||||
20-04-2024 | 15:53 | 20:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. | ||||
19-04-2024 | 16:29 | 20:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. | ||||
16-04-2024 | 15:12 | 19:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. | ||||
15-04-2024 | 07:00 | 11:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. | ||||
13-04-2024 | 14:46 | 19:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. | ||||
12-04-2024 | 14:36 | 19:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
09-04-2024 | 14:11 | 19:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. | ||||
08-04-2024 | 05:57 | 10:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. | ||||
06-04-2024 | 14:48 | 19:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
05-04-2024 | 14:57 | 19:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. | ||||
02-04-2024 | 14:29 | 19:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. | ||||
01-04-2024 | 05:37 | 10:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-03-2024 | 13:55 | 23:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 uur en 43 minuten vertraging. | ||||
28-03-2024 | 06:15 | 10:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
26-03-2024 | 14:01 | 17:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
25-03-2024 | 14:15 | 18:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
23-03-2024 | 14:41 | 18:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. | ||||
21-03-2024 | 06:16 | 10:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. | ||||
19-03-2024 | 13:55 | 17:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
18-03-2024 | 14:22 | 18:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-03-2024 | 15:32 | 19:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. |