Vlucht EY8246 uitgevoerd door Etihad is gepland
EY8246 is een codeshared vlucht met B62474 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Charleston (Charleston International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 1 uur en 13 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Charleston naar New York is hemelsbreed 1025 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Etihad. Op John F. Kennedy International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht EY8246. Naast vlucht EY8246 vliegen er nog meer vluchten van Charleston naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 9E4697, 9E4728, 9E4754, 9E4762, 9E4781, 9E4783, 9E4812 en 9E4866.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 305 kilogram per persoon. Dit is 3.39 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht EY8246
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
18-05-2024 | 12:32 | 14:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
17-05-2024 | 10:04 | 11:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 9. | ||||
16-05-2024 | 10:12 | 12:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
15-05-2024 | 10:04 | 11:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
14-05-2024 | 10:31 | 12:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
13-05-2024 | 10:07 | 11:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
12-05-2024 | 10:04 | 11:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
11-05-2024 | 09:56 | 11:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B10 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 2. | ||||
10-05-2024 | 10:44 | 12:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 4. | ||||
09-05-2024 | 11:03 | 12:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 57 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
08-05-2024 | 10:08 | 12:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 9. | ||||
07-05-2024 | 10:09 | 11:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. De aankomst op was op gate 15. | ||||
06-05-2024 | 11:22 | 13:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 17. | ||||
05-05-2024 | 10:07 | 12:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 3. | ||||
04-05-2024 | 09:58 | 11:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 8. | ||||
03-05-2024 | 10:03 | 12:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 20. | ||||
02-05-2024 | 10:11 | 12:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 9. | ||||
01-05-2024 | 10:18 | 12:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 11. | ||||
19-04-2024 | 11:16 | 13:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate B6 op Charleston is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate 18. |