Vlucht UU8608 uitgevoerd door Air Austral is geland
UU8608 is een codeshared vlucht met A51608 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) naar Stuttgart (Stuttgart Airport) is 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Stuttgart is hemelsbreed 488 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Austral. De terminal waar vlucht UU8608 van vertrekt is 2G. De gate is G35. De terminal waar vlucht UU8608 aankomt uit Stuttgart is 3. Naast vlucht UU8608 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Stuttgart. Dit zijn onder andere vlucht A51408, A51608, A51808, AF1408, AF1608, AF1808, AM5718 en AM5972.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 145 kilogram per persoon. Dit is 1.61 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UU8608
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-05-2024 | 20:55 | 22:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-05-2024 | 20:55 | 22:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-05-2024 | 21:02 | 22:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G33 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-05-2024 | 21:09 | 22:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G29 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 20:51 | 22:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G30 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 20:50 | 21:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 20:51 | 22:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G26 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 20:55 | 22:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G24 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 20:55 | 22:10 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
24-04-2024 | 20:55 | 22:10 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
23-04-2024 | 21:01 | 22:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G40 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 20:53 | 22:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G40 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 20:49 | 21:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G27 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-04-2024 | 21:22 | 22:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G26 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 20:55 | 22:12 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G31 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 21:09 | 22:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G22 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-04-2024 | 21:12 | 22:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2G en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate G26 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. |