Vlucht QR3901 uitgevoerd door Qatar Airways is gepland
Vlucht QR3901 heeft 1 uur en 25 minuten vertraging
QR3901 is een codeshared vlucht met B61795 uitgevoerd door Jetblue Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar Austin (Austin-Bergstrom International Airport) is 3 uur en 54 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Austin is hemelsbreed 2445 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR3901 van vertrekt is 5. De gate is 4. Naast vlucht QR3901 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Austin. Dit zijn onder andere vlucht 1I241, 1I249, 1I343, 1I348, 1I368, 1I412, 1I629P en 1I643.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 728 kilogram per persoon. Dit is 8.08 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR3901
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-04-2024 | 20:07 | 21:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C26 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
29-04-2024 | 20:02 | 21:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
28-04-2024 | 20:09 | 21:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C30 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
27-04-2024 | 19:59 | 21:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C33 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
26-04-2024 | 19:57 | 21:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C32 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
25-04-2024 | 20:08 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
24-04-2024 | 19:59 | 21:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
23-04-2024 | 20:08 | 21:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
22-04-2024 | 20:33 | 21:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
21-04-2024 | 19:57 | 21:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
20-04-2024 | 20:11 | 21:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C34 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
19-04-2024 | 20:01 | 21:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C34 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
18-04-2024 | 20:38 | 22:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C16 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
17-04-2024 | 20:04 | 21:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C30 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
16-04-2024 | 20:04 | 21:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C33 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
14-04-2024 | 20:41 | 22:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 28 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C31 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
13-04-2024 | 20:00 | 21:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C30 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
12-04-2024 | 22:21 | 23:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
11-04-2024 | 20:41 | 22:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
10-04-2024 | 20:03 | 21:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
09-04-2024 | 20:02 | 21:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C12 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
08-04-2024 | 20:59 | 22:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C22 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
07-04-2024 | 20:07 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C33 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
06-04-2024 | 20:08 | 21:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C19 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
05-04-2024 | 20:35 | 21:57 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
03-04-2024 | 23:31 | 01:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 uur en 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C36 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
02-04-2024 | 20:10 | 21:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C36 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
01-04-2024 | 20:04 | 21:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
31-03-2024 | 20:08 | 21:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C30 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. | ||||
30-03-2024 | 20:24 | 21:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is C en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate C26 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Austin was op gate D4. |