Vlucht WN5783 uitgevoerd door Southwest Airlines is onderweg
Vertrokken van Austin
Verenigde Staten - Austin-Bergstrom International Airport
Vertrokken: 10:11 10:05
De vlucht heeft inmiddels 85% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 25 minuten arriveert op de luchthaven in Chicago. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht WN5783 heeft 2 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Austin (Austin-Bergstrom International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 2 uur en 52 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Austin naar Chicago is hemelsbreed 1574 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Southwest Airlines. De terminal waar vlucht WN5783 aankomt uit Chicago is 5. De gate is M26. Naast vlucht WN5783 vliegen er nog meer vluchten van Austin naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I395, 1I806, AA1007, AA1049, AA1052, AA1079, AA1165 en AA1243.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 469 kilogram per persoon. Dit is 5.21 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WN5783
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-05-2024 | 10:05 | 12:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 19 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
02-05-2024 | 10:33 | 13:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 16 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
01-05-2024 | 10:01 | 12:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 17 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M28. | ||||
30-04-2024 | 09:56 | 12:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 22 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M28. | ||||
29-04-2024 | 10:07 | 12:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 20 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
26-04-2024 | 10:03 | 13:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 19 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
25-04-2024 | 10:57 | 13:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 17 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
24-04-2024 | 10:09 | 12:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 22 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
23-04-2024 | 10:00 | 12:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 12 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M35. | ||||
22-04-2024 | 10:13 | 12:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 4 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M29. | ||||
19-04-2024 | 09:59 | 12:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 14 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
18-04-2024 | 09:56 | 12:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 16 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M25. | ||||
17-04-2024 | 09:58 | 12:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 16 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M30. | ||||
16-04-2024 | 10:01 | 13:09 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 19 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
15-04-2024 | 10:00 | 12:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 15 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M27. | ||||
12-04-2024 | 10:04 | 12:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 16 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M28. | ||||
10-04-2024 | 10:10 | 12:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 12 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M26. | ||||
09-04-2024 | 10:27 | 13:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate 12 op Austin is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M24. |