Vlucht LH9577
Vlucht LH9577 uitgevoerd door Lufthansa is geland
LH9577 is een codeshared vlucht met XQ976 uitgevoerd door SunExpress. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van İzmir (Izmir Adnan Menderes International Airport) naar München (München Airport) is 2 uur en 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van İzmir naar München is hemelsbreed 1667 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. De terminal waar vlucht LH9577 van vertrekt is I. De gate is 26. De terminal waar vlucht LH9577 aankomt uit München is 1. Naast vlucht LH9577 vliegen er nog meer vluchten van İzmir naar München. Dit zijn onder andere vlucht LH2647, LH9581, LH9583, LH9853, PC5311, TK1319, XQ876 en XQ976.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 496 kilogram per persoon. Dit is 5.51 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH9577
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 12:00 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-11-2024 | 12:05 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-11-2024 | 11:55 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
20-11-2024 | 12:00 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-11-2024 | 11:59 | 12:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 114 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-11-2024 | 12:07 | 12:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 32 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-11-2024 | 12:07 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 28 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-11-2024 | 12:13 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-11-2024 | 12:15 | 12:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-11-2024 | 12:30 | 13:18 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 112 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-11-2024 | 11:58 | 12:45 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-11-2024 | 12:06 | 12:44 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
11-11-2024 | 12:00 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-11-2024 | 12:24 | 12:52 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
09-11-2024 | 12:18 | 12:58 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
08-11-2024 | 11:55 | 12:37 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 27 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-11-2024 | 12:15 | 12:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 114 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-11-2024 | 12:02 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 114 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-11-2024 | 11:59 | 12:48 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 30 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-11-2024 | 12:25 | 13:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
01-11-2024 | 12:06 | 12:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 32 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-10-2024 | 12:10 | 12:54 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
30-10-2024 | 12:10 | 12:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 32 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-10-2024 | 12:00 | 12:43 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. | ||||
27-10-2024 | 12:07 | 12:57 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 30 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2024 | 11:40 | 13:16 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 26 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2024 | 11:40 | 13:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 31 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-10-2024 | 12:07 | 13:45 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 113 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2024 | 11:48 | 13:38 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 29 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-10-2024 | 11:43 | 13:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is I en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate 112 op İzmir is gebruikt om vanaf te vertrekken. |