Vlucht SK3653 uitgevoerd door SAS is gepland
SK3653 is een codeshared vlucht met LH2457 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Oslo (Oslo Airport, Gardermoen) naar München (München Airport) is 2 uur en 34 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Oslo naar München is hemelsbreed 1317 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SAS. De terminal waar vlucht SK3653 aankomt uit München is 2. De gate is G28. Naast vlucht SK3653 vliegen er nog meer vluchten van Oslo naar München. Dit zijn onder andere vlucht A31487, A31576, A31582, AC9046, AC9488, BT2453, CL2453 en CL2455.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 392 kilogram per persoon. Dit is 4.36 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SK3653
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-04-2024 | 07:30 | 09:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 07:22 | 09:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate E7 op Oslo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 07:28 | 09:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K9. | ||||
26-04-2024 | 07:18 | 09:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G44. | ||||
25-04-2024 | 09:25 | 11:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 51 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-04-2024 | 07:23 | 09:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K18. | ||||
23-04-2024 | 07:17 | 09:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K1. | ||||
22-04-2024 | 07:18 | 09:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D5 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K25. | ||||
19-04-2024 | 07:46 | 09:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Oslo is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-03-2024 | 06:34 | 08:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K1. | ||||
20-02-2024 | 06:05 | 08:30 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
04-02-2024 | 06:05 | 08:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G20. | ||||
03-02-2024 | 06:02 | 08:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K1. | ||||
02-02-2024 | 06:01 | 08:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K7. | ||||
01-02-2024 | 06:15 | 08:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D4 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K16. | ||||
30-01-2024 | 05:59 | 08:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G30. | ||||
29-01-2024 | 06:05 | 08:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K10. | ||||
28-01-2024 | 06:08 | 08:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G8. | ||||
27-01-2024 | 06:12 | 08:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G20. | ||||
26-01-2024 | 06:08 | 08:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K21. | ||||
25-01-2024 | 06:05 | 08:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K20. | ||||
23-01-2024 | 06:02 | 08:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K8. | ||||
22-01-2024 | 06:08 | 08:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
21-01-2024 | 06:27 | 08:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D11 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G40. | ||||
20-01-2024 | 06:03 | 08:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K12. | ||||
18-01-2024 | 06:16 | 08:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G28. | ||||
16-01-2024 | 06:08 | 08:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K10. | ||||
15-01-2024 | 06:10 | 08:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D10 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate G28. | ||||
14-01-2024 | 06:02 | 08:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D9 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K1. | ||||
13-01-2024 | 06:03 | 08:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate D5 op Oslo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate K10. |