Vlucht AS6746 uitgevoerd door Alaska Airlines is geland
AS6746 is een codeshared vlucht met MQ3590 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tulsa (Tulsa International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 7 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tulsa naar Chicago is hemelsbreed 942 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Alaska Airlines. De terminal waar vlucht AS6746 aankomt uit Chicago is 3. De gate is H1A. Naast vlucht AS6746 vliegen er nog meer vluchten van Tulsa naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I535, AA1540, AA3192, AA3311, AA3316, AA3381, AA3391 en AA3523.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 280 kilogram per persoon. Dit is 3.11 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AS6746
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
11-05-2024 | 05:25 | 07:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. | ||||
10-05-2024 | 05:30 | 07:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
09-05-2024 | 05:28 | 07:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L20. | ||||
08-05-2024 | 05:30 | 07:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
07-05-2024 | 05:34 | 08:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 44 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
05-05-2024 | 05:28 | 07:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
04-05-2024 | 05:26 | 07:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L10A. | ||||
03-05-2024 | 05:22 | 07:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
02-05-2024 | 05:31 | 07:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
01-05-2024 | 05:23 | 07:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6A. | ||||
30-04-2024 | 06:02 | 07:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
29-04-2024 | 05:30 | 07:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L1A. | ||||
28-04-2024 | 05:30 | 07:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L6B. | ||||
27-04-2024 | 05:26 | 07:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L21. | ||||
26-04-2024 | 05:31 | 07:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G4. | ||||
25-04-2024 | 05:56 | 08:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 52 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
24-04-2024 | 05:30 | 07:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L8. | ||||
23-04-2024 | 05:25 | 07:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A7 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
22-04-2024 | 05:26 | 07:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H6. | ||||
21-04-2024 | 05:29 | 07:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H2. | ||||
20-04-2024 | 05:27 | 07:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L4. | ||||
19-04-2024 | 05:30 | 07:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
18-04-2024 | 05:25 | 07:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L22. | ||||
17-04-2024 | 05:25 | 07:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G17. | ||||
16-04-2024 | 05:28 | 07:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L24. | ||||
15-04-2024 | 05:30 | 07:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L2C. | ||||
14-04-2024 | 05:22 | 07:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L3. | ||||
13-04-2024 | 05:27 | 07:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate L23. | ||||
12-04-2024 | 05:35 | 07:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A3 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate G6. | ||||
11-04-2024 | 05:31 | 07:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 3. Gate A10 op Tulsa is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate H1A. |