Vlucht FR9433 uitgevoerd door Ryanair is gepland
De geschatte vluchtduur van Tallinn (Tallinn Airport) naar Billund (Billund Airport) is 1 uur en 12 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tallinn naar Billund is hemelsbreed 1016 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. Naast vlucht FR9433 vliegen er nog meer vluchten van Tallinn naar Billund. Dit zijn vlucht FR3726 en FR6346.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 302 kilogram per persoon. Dit is 3.36 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR9433
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-05-2024 | 13:40 | 14:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 5A-5B. | ||||
29-04-2024 | 20:10 | 21:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 5C-5D. | ||||
26-04-2024 | 13:50 | 14:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 5A5B. | ||||
22-04-2024 | 20:35 | 21:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 5C5D. | ||||
19-04-2024 | 14:12 | 14:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 05AB. | ||||
15-04-2024 | 20:03 | 20:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 5A5B. | ||||
12-04-2024 | 13:40 | 14:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 5A-5B. | ||||
08-04-2024 | 20:03 | 20:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 5C5D. | ||||
05-04-2024 | 13:49 | 14:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 5A5B. | ||||
01-04-2024 | 20:06 | 20:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 5A-5B. |