De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Chicago (Chicago O'Hare International Airport) is 1 uur en 14 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Chicago is hemelsbreed 1039 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Frontier Airlines. Naast vlucht F92229 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Chicago. Dit zijn onder andere vlucht 1I141, 1I646, AA1282, AA1460, AA1899, AA2043, AA2376 en AA2452.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 309 kilogram per persoon. Dit is 3.44 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht F92229
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
15-05-2024 | 20:27 | 21:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D14 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
14-05-2024 | 09:22 | 10:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-05-2024 | 09:24 | 10:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-05-2024 | 09:20 | 10:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-05-2024 | 03:59 | 10:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 uur en 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
08-05-2024 | 03:59 | 06:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 uur en 39 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate C7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
05-05-2024 | 09:22 | 10:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
02-05-2024 | 09:17 | 10:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 09:26 | 10:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 11:23 | 12:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 49 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
25-04-2024 | 09:16 | 10:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M29. | ||||
23-04-2024 | 09:09 | 10:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M37. | ||||
21-04-2024 | 09:17 | 10:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M39. | ||||
18-04-2024 | 09:17 | 10:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. | ||||
16-04-2024 | 09:16 | 10:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M32. | ||||
14-04-2024 | 11:24 | 12:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 46 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D13 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M33. | ||||
11-04-2024 | 09:15 | 10:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 5. Gate D11 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Chicago was op gate M36. |