Vlucht NH7031

Vlucht NH7031 uitgevoerd door All Nippon Airways is geland

Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport

Vertrokken: 06:07 06:10

Geland op Houston
Verenigde Staten - George Bush Intercontinental Airport

Aankomst: 07:49 08:21


NH7031 is een codeshared vlucht met UA2358 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Houston is hemelsbreed 1675 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH7031 van vertrekt is 2. De gate is D20. Naast vlucht NH7031 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht EK6488, F91619, F94609, NZ6555, NZ6556, NZ6557, NZ6558 en OO5460.

Voorgaande vluchten van vlucht NH7031

DatumVertrekAankomstStatus
23-11-202406:0707:49geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 44.
22-11-202406:0408:24geland
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2.
21-11-202406:0307:57geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12.
20-11-202406:0108:15geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8.
19-11-202406:0608:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10.
18-11-202406:0507:55geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2.
17-11-202406:0307:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35.
16-11-202406:0607:40geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4.
15-11-202406:0507:47geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3.
14-11-202406:0508:06geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16.
13-11-202406:1107:59geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 34.
12-11-202406:0508:04geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5.
11-11-202406:1108:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1.
10-11-202406:1508:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39.
09-11-202406:1808:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2.
08-11-202406:0808:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17.
07-11-202406:0508:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14.
06-11-202406:0808:05geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 37.
05-11-202406:0709:04geland
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1.
04-11-202406:0607:56geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1.
03-11-202406:0407:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17.
02-11-202406:0708:09geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2.
01-11-202406:1508:02geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 19.
31-10-202406:0607:58geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9.
30-10-202406:0207:50geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 44.
29-10-202406:0307:51geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9.
28-10-202406:1408:08geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 33.
27-10-202406:2108:13geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2.
26-10-202406:3508:18geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6.
25-10-202406:4008:32geland
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 44.
Vlucht NH7031 had op 05-11-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 43 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 30 vluchten is 23 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van NH7031 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.
To top