Vlucht NH7031
Vlucht NH7031 uitgevoerd door All Nippon Airways is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 06:07 06:10
NH7031 is een codeshared vlucht met UA2358 uitgevoerd door United Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar Houston (George Bush Intercontinental Airport) is 2 uur en 59 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar Houston is hemelsbreed 1675 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH7031 van vertrekt is 2. De gate is D20. Naast vlucht NH7031 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar Houston. Dit zijn onder andere vlucht EK6488, F91619, F94609, NZ6555, NZ6556, NZ6557, NZ6558 en OO5460.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 499 kilogram per persoon. Dit is 5.54 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht NH7031
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
23-11-2024 | 06:07 | 07:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 44. | ||||
22-11-2024 | 06:04 | 08:24 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
21-11-2024 | 06:03 | 07:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 12. | ||||
20-11-2024 | 06:01 | 08:15 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 8. | ||||
19-11-2024 | 06:06 | 08:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 10. | ||||
18-11-2024 | 06:05 | 07:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
17-11-2024 | 06:03 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 35. | ||||
16-11-2024 | 06:06 | 07:40 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 4. | ||||
15-11-2024 | 06:05 | 07:47 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 3. | ||||
14-11-2024 | 06:05 | 08:06 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 16. | ||||
13-11-2024 | 06:11 | 07:59 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate C1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 34. | ||||
12-11-2024 | 06:05 | 08:04 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 5. | ||||
11-11-2024 | 06:11 | 08:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
10-11-2024 | 06:15 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 39. | ||||
09-11-2024 | 06:18 | 08:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
08-11-2024 | 06:08 | 08:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
07-11-2024 | 06:05 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 14. | ||||
06-11-2024 | 06:08 | 08:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 37. | ||||
05-11-2024 | 06:07 | 09:04 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 43 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
04-11-2024 | 06:06 | 07:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 1. | ||||
03-11-2024 | 06:04 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 17. | ||||
02-11-2024 | 06:07 | 08:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
01-11-2024 | 06:15 | 08:02 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 19. | ||||
31-10-2024 | 06:06 | 07:58 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is E. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
30-10-2024 | 06:02 | 07:50 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 44. | ||||
29-10-2024 | 06:03 | 07:51 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D17 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 9. | ||||
28-10-2024 | 06:14 | 08:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D15 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 33. | ||||
27-10-2024 | 06:21 | 08:13 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is D. Gate D20 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 2. | ||||
26-10-2024 | 06:35 | 08:18 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 6. | ||||
25-10-2024 | 06:40 | 08:32 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate D19 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Houston was op gate 44. |