Vlucht LH7596 uitgevoerd door Lufthansa is gepland
LH7596 is een codeshared vlucht met YX3537 uitgevoerd door Republic Airline. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Pittsburgh (Pittsburgh International Airport) naar Newark (Newark Liberty International Airport) is 36 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Pittsburgh naar Newark is hemelsbreed 513 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Lufthansa. Naast vlucht LH7596 vliegen er nog meer vluchten van Pittsburgh naar Newark. Dit zijn onder andere vlucht AC3128, AC7020, G74169, G74186, G74389, G74396, G74416 en G74426.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 153 kilogram per persoon. Dit is 1.7 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht LH7596
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
24-05-2024 | 13:23 | 14:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 84. | ||||
23-05-2024 | 13:59 | 15:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 113. | ||||
22-05-2024 | 16:59 | 19:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 115. | ||||
21-05-2024 | 14:12 | 15:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 103. | ||||
20-05-2024 | 14:15 | 15:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 70. | ||||
19-05-2024 | 16:55 | 18:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 87. | ||||
18-05-2024 | 16:52 | 18:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 84. | ||||
17-05-2024 | 14:11 | 15:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 107. | ||||
16-05-2024 | 14:58 | 16:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 107. | ||||
15-05-2024 | 16:57 | 18:21 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 114. | ||||
14-05-2024 | 16:52 | 18:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 84. | ||||
13-05-2024 | 14:14 | 15:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 88. | ||||
12-05-2024 | 14:08 | 15:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 111. | ||||
11-05-2024 | 14:12 | 15:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 84. | ||||
10-05-2024 | 17:54 | 19:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 84. | ||||
09-05-2024 | 14:11 | 15:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 97. | ||||
08-05-2024 | 14:37 | 16:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 107. | ||||
07-05-2024 | 16:31 | 18:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 111. | ||||
06-05-2024 | 16:56 | 18:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 96. | ||||
05-05-2024 | 19:11 | 20:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A4 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 70. | ||||
04-05-2024 | 14:13 | 15:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 87. | ||||
03-05-2024 | 14:10 | 15:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 85. | ||||
02-05-2024 | 14:08 | 15:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 86. | ||||
01-05-2024 | 16:21 | 17:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A10 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 97. | ||||
30-04-2024 | 13:49 | 15:42 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 17 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 87. | ||||
29-04-2024 | 16:22 | 17:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 88. | ||||
28-04-2024 | 16:20 | 18:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A6 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 86. | ||||
27-04-2024 | 13:47 | 14:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 86. | ||||
26-04-2024 | 14:06 | 15:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 86. | ||||
25-04-2024 | 13:50 | 15:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is C. Gate A12 op Pittsburgh is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Newark was op gate 115. |