Vlucht QR2901 uitgevoerd door Qatar Airways is gepland
Vlucht QR2901 heeft 10 minuten vertraging
QR2901 is een codeshared vlucht met MQ3449 uitgevoerd door Envoy Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Miami (Miami International Airport) is 2 uur en 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Miami is hemelsbreed 1634 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR2901 van vertrekt is N. De gate is D60J. Naast vlucht QR2901 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Miami. Dit zijn onder andere vlucht 1I154, 1I205, 1I237, 1I243, 1I460, 1I534, 1I538 en 1I572.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 486 kilogram per persoon. Dit is 5.4 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR2901
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-05-2024 | 15:41 | 18:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 12 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D27. | ||||
04-05-2024 | 15:49 | 18:34 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D14. | ||||
03-05-2024 | 15:38 | 18:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 21 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D21. | ||||
02-05-2024 | 15:42 | 18:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 18 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D37. | ||||
01-05-2024 | 15:41 | 18:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 18 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D27. | ||||
30-04-2024 | 15:40 | 18:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D37. | ||||
29-04-2024 | 15:42 | 18:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 12 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D37. | ||||
28-04-2024 | 15:58 | 18:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is A en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 22 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Miami was op gate D23. |