Vlucht AA5394 uitgevoerd door American Airlines is gepland
Aankomst op Atlanta
Verenigde Staten - Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport
Aankomst: 10:25
AA5394 is een codeshared vlucht met OH5394 uitgevoerd door Jetstream International Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Philadelphia (Philadelphia International Airport) naar Atlanta (Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport) is 1 uur en 16 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Philadelphia naar Atlanta is hemelsbreed 1072 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Naast vlucht AA5394 vliegen er nog meer vluchten van Philadelphia naar Atlanta. Dit zijn onder andere vlucht AA1009, AA1037, AA1241, AA1364, AA140, AA1524, AA1813 en AA1992.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 319 kilogram per persoon. Dit is 3.54 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA5394
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-05-2024 | 17:53 | 19:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 17 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T11. | ||||
03-05-2024 | 17:51 | 19:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T11. | ||||
02-05-2024 | 18:12 | 20:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T11. | ||||
01-05-2024 | 17:50 | 19:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 16 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T12. | ||||
30-04-2024 | 17:47 | 19:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 38 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T10. | ||||
29-04-2024 | 17:49 | 19:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 18 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T10. | ||||
28-04-2024 | 18:08 | 20:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 12 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T10. | ||||
27-04-2024 | 17:58 | 19:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 14 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T10. | ||||
26-04-2024 | 17:52 | 20:08 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 1 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T10. | ||||
25-04-2024 | 17:49 | 19:58 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 18 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T10. | ||||
24-04-2024 | 17:47 | 19:41 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 1 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T11. | ||||
23-04-2024 | 17:49 | 20:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 12 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T11. | ||||
22-04-2024 | 17:57 | 20:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 1 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T11. | ||||
21-04-2024 | 17:51 | 20:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 32 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T11. | ||||
20-04-2024 | 17:54 | 19:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 38 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T10. | ||||
19-04-2024 | 18:00 | 20:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 4 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T11. | ||||
18-04-2024 | 18:44 | 20:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is F en de terminal waar de vlucht is aangekomen is N. Gate 32 op Philadelphia is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Atlanta was op gate T11. |