Vlucht TX540
Vlucht TX540 uitgevoerd door Air Caraibes is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 73% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 29 minuten arriveert op de luchthaven in Pointe-à-Pitre. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht TX540 heeft 15 minuten vertraging.
De geschatte vluchtduur van Parijs (Paris Orly Airport) naar Pointe-à-Pitre (Pointe-a-Pitre Le Raizet Airport) is 8 uur en 2 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Parijs naar Pointe-à-Pitre is hemelsbreed 6751 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Caraibes. De terminal waar vlucht TX540 van vertrekt is 4. De gate is F30. Op Pointe-a-Pitre Le Raizet Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht TX540. Naast vlucht TX540 vliegen er nog meer vluchten van Parijs naar Pointe-à-Pitre. Dit zijn onder andere vlucht AF750, AF770, AF782, AF788, AF790, AF792, AF794 en KL2070.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2009 kilogram per persoon. Dit is 22.33 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht TX540
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
29-12-2022 | 11:13 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-12-2022 | 11:12 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F05 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-12-2022 | 11:15 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-12-2022 | 10:56 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-12-2022 | 11:21 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F05 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-12-2022 | 11:11 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F28 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-12-2022 | 11:09 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F28 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-12-2022 | 11:27 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-12-2022 | 11:10 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-12-2022 | 11:17 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F28 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-12-2022 | 11:29 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-12-2022 | 11:36 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F35 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-12-2022 | 11:29 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F25 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-12-2022 | 11:31 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F30 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-12-2022 | 11:38 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F30 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-12-2022 | 11:26 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F30 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-12-2022 | 11:28 | 14:30 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate F05 op Parijs is gebruikt om vanaf te vertrekken. |