Vlucht AA2200 uitgevoerd door American Airlines is geland
Vlucht AA2200 heeft 18 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Norfolk (Norfolk International Airport) naar Charlotte (Charlotte Douglas International Airport) is 33 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Norfolk naar Charlotte is hemelsbreed 465 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. Naast vlucht AA2200 vliegen er nog meer vluchten van Norfolk naar Charlotte. Dit zijn onder andere vlucht 1I428, 1I559, 1I646, 1I767, AA1001, AA1072, AA1090 en AA1105.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 138 kilogram per persoon. Dit is 1.54 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht AA2200
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
05-05-2024 | 16:08 | 17:17 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 13 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B2. | ||||
03-05-2024 | 14:47 | 16:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B1. | ||||
02-05-2024 | 14:51 | 16:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B4. | ||||
01-05-2024 | 15:00 | 16:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A7 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C13. | ||||
30-04-2024 | 14:50 | 16:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C6. | ||||
29-04-2024 | 14:47 | 16:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B9. | ||||
28-04-2024 | 15:04 | 16:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C4. | ||||
26-04-2024 | 14:50 | 16:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C13. | ||||
25-04-2024 | 14:53 | 16:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C11. | ||||
24-04-2024 | 14:51 | 16:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C11. | ||||
23-04-2024 | 14:50 | 16:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate B2. | ||||
22-04-2024 | 15:26 | 16:44 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C3. | ||||
21-04-2024 | 14:54 | 16:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C10. | ||||
19-04-2024 | 16:49 | 18:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 54 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C19. | ||||
18-04-2024 | 15:05 | 16:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C12. | ||||
17-04-2024 | 14:52 | 16:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C9. | ||||
16-04-2024 | 15:19 | 16:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C2. | ||||
15-04-2024 | 15:00 | 16:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate D4. | ||||
14-04-2024 | 14:54 | 16:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C3. | ||||
12-04-2024 | 17:04 | 18:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 33 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C11. | ||||
11-04-2024 | 15:30 | 16:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C4. | ||||
10-04-2024 | 14:52 | 16:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C3. | ||||
09-04-2024 | 17:12 | 18:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 17 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate A8. | ||||
08-04-2024 | 14:54 | 16:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C13. | ||||
07-04-2024 | 14:51 | 16:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C18. | ||||
05-04-2024 | 14:50 | 16:03 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C4. | ||||
04-04-2024 | 15:19 | 16:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. Gate A8 op Norfolk is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Charlotte was op gate C17. |