Vlucht QR2159 uitgevoerd door Qatar Airways is onderweg
Vertrokken van Chicago
Verenigde Staten - Chicago O'Hare International Airport
Vertrokken: 17:44 17:46
De vlucht heeft inmiddels 91% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 25 minuten arriveert op de luchthaven in Seattle. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
QR2159 is een codeshared vlucht met AS353 uitgevoerd door Alaska Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Chicago (Chicago O'Hare International Airport) naar Seattle (Seattle-Tacoma International Airport) is 3 uur en 17 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Chicago naar Seattle is hemelsbreed 2761 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Qatar Airways. De terminal waar vlucht QR2159 van vertrekt is 2. De gate is E15. Naast vlucht QR2159 vliegen er nog meer vluchten van Chicago naar Seattle. Dit zijn onder andere vlucht AA1143, AA1240, AA1525, AA1812, AA1987, AA2178, AA2360 en AA2398.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 822 kilogram per persoon. Dit is 9.13 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht QR2159
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
10-05-2024 | 18:27 | 21:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 51 minuten vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N11. | ||||
09-05-2024 | 18:14 | 21:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D4. | ||||
08-05-2024 | 17:59 | 20:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N7. | ||||
07-05-2024 | 17:58 | 20:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D2. | ||||
06-05-2024 | 19:05 | 21:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N2. | ||||
05-05-2024 | 18:09 | 21:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D5. | ||||
04-05-2024 | 17:47 | 20:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N14. | ||||
03-05-2024 | 17:52 | 20:28 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D5. | ||||
02-05-2024 | 18:24 | 20:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N5. | ||||
01-05-2024 | 17:44 | 20:00 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C15. | ||||
30-04-2024 | 17:38 | 19:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N11. | ||||
29-04-2024 | 17:42 | 19:57 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D4. | ||||
28-04-2024 | 18:10 | 20:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N8. | ||||
27-04-2024 | 17:41 | 19:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C18. | ||||
26-04-2024 | 18:32 | 21:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 9 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N5. | ||||
25-04-2024 | 17:41 | 20:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N20. | ||||
24-04-2024 | 17:37 | 20:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate S11. | ||||
23-04-2024 | 17:46 | 20:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N14. | ||||
22-04-2024 | 17:45 | 20:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate C18. | ||||
21-04-2024 | 17:44 | 20:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N10. | ||||
20-04-2024 | 18:17 | 20:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N2. | ||||
19-04-2024 | 17:41 | 20:16 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N10. | ||||
18-04-2024 | 17:34 | 20:33 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate E17 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N18. | ||||
17-04-2024 | 18:15 | 20:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 23 minuten vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate D2. | ||||
16-04-2024 | 17:45 | 20:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate E15 op Chicago is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Seattle was op gate N3. |