Vlucht WS5192 uitgevoerd door Westjet is geland
Vlucht WS5192 heeft 1 minuut vertraging
WS5192 is een codeshared vlucht met A51311 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Nürnberg (Nürnberg Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Nürnberg naar Parijs is hemelsbreed 620 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. Naast vlucht WS5192 vliegen er nog meer vluchten van Nürnberg naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht A51011, A51211, A51311, A51811, A54141, A54155, AF1011 en AF1211.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 185 kilogram per persoon. Dit is 2.05 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS5192
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
04-05-2024 | 07:56 | 09:14 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A16 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 07:45 | 09:20 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
25-04-2024 | 06:50 | 08:25 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
24-04-2024 | 07:47 | 09:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 08:13 | 09:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-04-2024 | 07:47 | 09:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A16 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 06:47 | 08:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 07:53 | 09:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-04-2024 | 07:50 | 09:19 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A16 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-04-2024 | 08:05 | 09:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-04-2024 | 06:42 | 08:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-04-2024 | 07:38 | 09:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-04-2024 | 07:37 | 09:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-04-2024 | 07:47 | 09:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-04-2024 | 07:07 | 08:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-04-2024 | 07:47 | 09:13 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-04-2024 | 07:41 | 09:05 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-03-2024 | 06:11 | 07:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-03-2024 | 06:04 | 07:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A16 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-03-2024 | 06:21 | 07:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-03-2024 | 07:24 | 08:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-03-2024 | 06:08 | 07:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A16 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-03-2024 | 05:57 | 07:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-03-2024 | 06:00 | 07:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-03-2024 | 06:05 | 07:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-03-2024 | 06:04 | 07:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-03-2024 | 06:28 | 07:50 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-03-2024 | 06:04 | 07:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-03-2024 | 06:00 | 07:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-03-2024 | 06:34 | 08:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. |