Vlucht UU8811 uitgevoerd door Air Austral is geland
UU8811 is een codeshared vlucht met A51811 uitgevoerd door HOP!. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Nürnberg (Nürnberg Airport) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 44 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Nürnberg naar Parijs is hemelsbreed 620 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Air Austral. Naast vlucht UU8811 vliegen er nog meer vluchten van Nürnberg naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht A51011, A51211, A51311, A51811, A54141, A54155, AF1011 en AF1211.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 185 kilogram per persoon. Dit is 2.05 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht UU8811
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
01-05-2024 | 18:59 | 20:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 19:12 | 20:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-04-2024 | 19:01 | 20:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 19:35 | 20:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 19 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 18:55 | 20:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-04-2024 | 19:00 | 20:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 19:04 | 20:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 18:57 | 20:17 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 19:01 | 20:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-04-2024 | 19:08 | 20:41 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 19:00 | 20:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 19:27 | 20:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-04-2024 | 18:58 | 20:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-04-2024 | 19:30 | 21:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
14-04-2024 | 19:02 | 20:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-04-2024 | 19:02 | 20:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-04-2024 | 18:54 | 20:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
10-04-2024 | 19:13 | 20:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-04-2024 | 19:11 | 20:46 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
08-04-2024 | 18:57 | 20:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-04-2024 | 18:52 | 20:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-04-2024 | 18:59 | 20:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-04-2024 | 19:15 | 20:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-03-2024 | 19:38 | 21:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-03-2024 | 17:51 | 19:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-03-2024 | 17:49 | 19:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A19 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-03-2024 | 18:37 | 20:08 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-03-2024 | 17:58 | 19:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-03-2024 | 17:48 | 19:23 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-03-2024 | 17:49 | 19:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate A19 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. |