Vlucht DL9651 uitgevoerd door Delta Air Lines is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 49% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 41 minuten arriveert op de luchthaven in Amsterdam. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
Vlucht DL9651 heeft 1 uur en 11 minuten vertraging
DL9651 is een codeshared vlucht met ZQ1840 uitgevoerd door Azman Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Nürnberg (Nürnberg Airport) naar Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) is 38 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Nürnberg naar Amsterdam is hemelsbreed 542 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Delta Air Lines. Naast vlucht DL9651 vliegen er nog meer vluchten van Nürnberg naar Amsterdam. Dit zijn onder andere vlucht AM6235, AM6453, AM6466, AM6470, AM6537, AM6559, AM6560 en AM6619.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 161 kilogram per persoon. Dit is 1.79 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht DL9651
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-05-2024 | 10:15 | 11:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-05-2024 | 10:06 | 11:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B16. | ||||
01-05-2024 | 10:04 | 11:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B20. | ||||
30-04-2024 | 10:02 | 11:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B36. | ||||
29-04-2024 | 10:02 | 11:18 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B24. | ||||
28-04-2024 | 09:58 | 11:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 10:10 | 11:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 10:08 | 11:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B36. | ||||
25-04-2024 | 10:03 | 11:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A19 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B24. | ||||
24-04-2024 | 10:03 | 11:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 09:58 | 11:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B16. | ||||
22-04-2024 | 10:00 | 11:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-04-2024 | 10:05 | 11:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
20-04-2024 | 09:55 | 11:15 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
19-04-2024 | 10:19 | 11:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 10:02 | 11:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 10:04 | 11:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-04-2024 | 09:55 | 11:15 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
15-04-2024 | 10:05 | 11:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B20. | ||||
14-04-2024 | 11:00 | 12:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-04-2024 | 10:01 | 11:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
12-04-2024 | 10:04 | 11:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-04-2024 | 10:07 | 11:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B24. | ||||
10-04-2024 | 10:10 | 11:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-04-2024 | 10:07 | 11:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B32. | ||||
08-04-2024 | 10:15 | 11:31 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
07-04-2024 | 10:15 | 11:40 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A9 op Nürnberg is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-04-2024 | 10:00 | 11:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A13 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B28. | ||||
05-04-2024 | 10:06 | 11:29 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A14 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B16. | ||||
04-04-2024 | 10:01 | 11:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A17 op Nürnberg is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Amsterdam was op gate B20. |