Vlucht MH9112 uitgevoerd door Malaysia Airlines is geland
MH9112 is een codeshared vlucht met JL18 uitgevoerd door Japan Airlines. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Tokyo / Narita (Narita International Airport) naar Vancouver (Vancouver International Airport) is 9 uur en 55 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Tokyo / Narita naar Vancouver is hemelsbreed 7503 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Malaysia Airlines. De terminal waar vlucht MH9112 van vertrekt is 2. De gate is 75. Naast vlucht MH9112 vliegen er nog meer vluchten van Tokyo / Narita naar Vancouver. Dit zijn onder andere vlucht AA8436, AC4, AC6276, JL18, NH136, NH6814, SQ1001 en SQ1014.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2233 kilogram per persoon. Dit is 24.81 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht MH9112
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
16-05-2024 | 18:32 | 11:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
15-05-2024 | 18:35 | 11:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
14-05-2024 | 18:39 | 11:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
13-05-2024 | 18:33 | 11:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
12-05-2024 | 18:31 | 11:27 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
11-05-2024 | 18:33 | 11:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
10-05-2024 | 18:25 | 11:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
09-05-2024 | 18:53 | 11:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
08-05-2024 | 18:43 | 11:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
07-05-2024 | 18:36 | 11:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
06-05-2024 | 18:31 | 11:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
05-05-2024 | 18:28 | 11:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
04-05-2024 | 18:46 | 11:14 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
03-05-2024 | 18:45 | 11:22 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
02-05-2024 | 18:35 | 11:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
01-05-2024 | 18:46 | 11:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
30-04-2024 | 18:45 | 11:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
29-04-2024 | 18:49 | 11:47 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
28-04-2024 | 19:07 | 11:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
27-04-2024 | 18:35 | 11:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
26-04-2024 | 18:33 | 11:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
25-04-2024 | 18:34 | 11:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
24-04-2024 | 18:40 | 12:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
23-04-2024 | 18:50 | 11:38 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
22-04-2024 | 18:30 | 11:24 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
21-04-2024 | 18:34 | 11:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
20-04-2024 | 18:36 | 11:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. | ||||
19-04-2024 | 18:47 | 12:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
18-04-2024 | 18:54 | 11:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 24 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 75 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D71. | ||||
17-04-2024 | 18:40 | 12:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 2 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate 88 op Tokyo / Narita is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Vancouver was op gate D70. |