Vlucht FR5711 uitgevoerd door Ryanair is geland
Vlucht FR5711 heeft 18 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Nápoli (Naples International Airport) naar Barcelona (Barcelona-El Prat Airport) is 1 uur en 13 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Nápoli naar Barcelona is hemelsbreed 1024 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. Op Barcelona-El Prat Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht FR5711. Naast vlucht FR5711 vliegen er nog meer vluchten van Nápoli naar Barcelona. Dit zijn onder andere vlucht FR5710, FR59, FR7435, IB5449, IB5451, IB5481, IB5483 en IB5546.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 305 kilogram per persoon. Dit is 3.39 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR5711
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
15-05-2024 | 17:35 | 19:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C16 op Nápoli is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate C16. | ||||
08-05-2024 | 17:24 | 19:06 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C16 op Nápoli is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate C16. | ||||
01-05-2024 | 17:20 | 19:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C16 op Nápoli is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate C16. | ||||
24-04-2024 | 17:39 | 19:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C17 op Nápoli is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate C17. | ||||
17-04-2024 | 17:07 | 18:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate A3 op Nápoli is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-12-2022 | 16:57 | 18:56 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate A7 op Nápoli is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate C16. | ||||
24-12-2022 | 14:35 | 16:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A1 op Nápoli is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate A1. | ||||
19-12-2022 | 17:09 | 18:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C17 op Nápoli is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate C17. | ||||
17-12-2022 | 14:51 | 16:48 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C17 op Nápoli is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate C17. | ||||
12-12-2022 | 17:20 | 19:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 41 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C16 op Nápoli is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate C16. | ||||
10-12-2022 | 14:20 | 16:10 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate C16 op Nápoli is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Barcelona was op gate C16. |