Vlucht SK3672 uitgevoerd door SAS is gepland
SK3672 is een codeshared vlucht met LH1880 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van München (München Airport) naar Nápoli (Naples International Airport) is 1 uur en 0 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van München naar Nápoli is hemelsbreed 853 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door SAS. De terminal waar vlucht SK3672 van vertrekt is 2. Op Naples International Airport zijn de terminal, gate en baggageband onbekend van vlucht SK3672. Naast vlucht SK3672 vliegen er nog meer vluchten van München naar Nápoli. Dit zijn onder andere vlucht 4Y1876, 4Y1878, AC9378, AC9592, CL1876, CL1878, CL1888 en EN1876.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 254 kilogram per persoon. Dit is 2.82 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht SK3672
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
01-05-2024 | 21:32 | 23:06 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 16 minuten vertraging. Gate G40 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 21:16 | 22:54 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. Gate K30 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-04-2024 | 21:50 | 23:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. Gate K9 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-04-2024 | 21:30 | 22:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate K20 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nápoli was op gate SCH. | ||||
23-04-2024 | 21:41 | 23:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. Gate G28 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 21:06 | 22:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. Gate K7 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
19-04-2024 | 21:29 | 23:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate K25 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
18-04-2024 | 22:06 | 23:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 46 minuten vertraging. Gate K11 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-04-2024 | 21:09 | 22:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
16-04-2024 | 20:57 | 22:26 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nápoli was op gate SCH. | ||||
12-04-2024 | 21:18 | 22:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K26 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nápoli was op gate SCH. | ||||
11-04-2024 | 21:10 | 22:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K12 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nápoli was op gate SCH. | ||||
10-04-2024 | 21:21 | 23:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate G46 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
09-04-2024 | 20:53 | 22:30 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K15 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nápoli was op gate SCH. | ||||
08-04-2024 | 21:27 | 23:04 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate K18 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
06-04-2024 | 21:11 | 22:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K26 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-04-2024 | 21:07 | 22:33 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K25 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nápoli was op gate SCH. | ||||
04-04-2024 | 21:20 | 23:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. Gate K27 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-04-2024 | 21:08 | 22:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K27 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-04-2024 | 20:55 | 22:25 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K25 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-04-2024 | 21:13 | 22:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate K7 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-03-2024 | 21:12 | 22:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K25 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
05-01-2024 | 21:09 | 22:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 10 minuten vertraging. Gate G24 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-12-2023 | 22:02 | 23:20 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. Gate K21 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nápoli was op gate SCH. | ||||
03-11-2023 | 20:57 | 22:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K7 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nápoli was op gate C19. | ||||
27-10-2023 | 21:17 | 23:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. Gate K9 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
26-10-2023 | 20:55 | 22:20 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K23 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-10-2023 | 21:21 | 22:49 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 14 minuten vertraging. Gate K3 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nápoli was op gate SCH. | ||||
24-10-2023 | 20:58 | 22:28 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. Gate K15 op München is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-10-2023 | 20:57 | 22:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. Gate K23 op München is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Nápoli was op gate SCH. |