Vlucht WS7578 uitgevoerd door Westjet is geland
Vertrokken van Raleigh/Durham
Verenigde Staten - Raleigh-Durham International Airport
Vertrokken: 11:28 11:25
WS7578 is een codeshared vlucht met 9E5095 uitgevoerd door Endeavor Air. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Raleigh/Durham (Raleigh-Durham International Airport) naar New York (John F. Kennedy International Airport) is 49 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Raleigh/Durham naar New York is hemelsbreed 686 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Westjet. De terminal waar vlucht WS7578 van vertrekt is 2. De gate is D5. Naast vlucht WS7578 vliegen er nog meer vluchten van Raleigh/Durham naar New York. Dit zijn onder andere vlucht 1I828, AF2642, AM3295, AM3397, AM3441, AM3777, AM3845 en AM3923.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 204 kilogram per persoon. Dit is 2.27 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht WS7578
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
06-05-2024 | 10:04 | 11:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E88. | ||||
05-05-2024 | 10:04 | 11:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E79. | ||||
04-05-2024 | 10:01 | 11:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E78. | ||||
03-05-2024 | 10:03 | 11:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E87. | ||||
02-05-2024 | 10:04 | 11:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E85. | ||||
01-05-2024 | 10:03 | 12:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E80. | ||||
30-04-2024 | 10:00 | 11:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E87. | ||||
28-04-2024 | 10:16 | 12:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E88. | ||||
27-04-2024 | 10:00 | 11:45 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E79. | ||||
26-04-2024 | 10:59 | 12:32 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E88. | ||||
25-04-2024 | 10:01 | 12:01 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate G1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E88. | ||||
24-04-2024 | 10:01 | 12:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E83. | ||||
23-04-2024 | 09:57 | 11:52 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E83. | ||||
22-04-2024 | 10:02 | 11:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate F7 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E79. | ||||
21-04-2024 | 10:03 | 11:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate G1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E79. | ||||
20-04-2024 | 10:03 | 12:02 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E83. | ||||
18-04-2024 | 09:58 | 11:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E79. | ||||
17-04-2024 | 09:57 | 11:48 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E78. | ||||
16-04-2024 | 10:30 | 12:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate G1 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E88. | ||||
15-04-2024 | 10:04 | 11:49 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate G10 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E87. | ||||
14-04-2024 | 10:00 | 11:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 1 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is I. Gate C2 op Raleigh/Durham is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op New York was op gate E87. |