Vlucht VY5357 uitgevoerd door Vueling Airlines is geland
Vlucht VY5357 heeft 15 minuten vertraging
VY5357 is een codeshared vlucht met YW8826 uitgevoerd door Air Nostrum. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Madrid (Adolfo Suarez Madrid-Barajas Airport) naar München (München Airport) is 2 uur en 46 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Madrid naar München is hemelsbreed 1496 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Vueling Airlines. De terminal waar vlucht VY5357 van vertrekt is 4. De gate is K93. De terminal waar vlucht VY5357 aankomt uit München is 1. Naast vlucht VY5357 vliegen er nog meer vluchten van Madrid naar München. Dit zijn onder andere vlucht AA8517, AA8524, AA8525, AA8530, AA8539, AA8542, AA8545 en AA8547.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 445 kilogram per persoon. Dit is 4.95 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht VY5357
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
03-05-2024 | 20:20 | 22:55 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K93 op Madrid is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-05-2024 | 20:05 | 22:43 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K93 op Madrid is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
01-05-2024 | 19:58 | 22:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K93 op Madrid is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
30-04-2024 | 20:02 | 22:29 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K95 op Madrid is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-04-2024 | 20:05 | 22:31 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K95 op Madrid is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 20:00 | 22:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K93 op Madrid is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 20:08 | 22:37 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K93 op Madrid is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-04-2024 | 20:16 | 22:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K95 op Madrid is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
23-04-2024 | 20:05 | 22:51 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K66 op Madrid is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-04-2024 | 20:08 | 22:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 4 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate K84 op Madrid is gebruikt om vanaf te vertrekken. |