Vlucht AA6782

Vlucht AA6782 uitgevoerd door American Airlines is geland

Vertrokken van Londen
Verenigd Koninkrijk - London Heathrow Airport

Vertrokken: 14:19 14:25

Geland op Amsterdam
Nederland - Amsterdam Airport Schiphol

Aankomst: 15:27 15:25


AA6782 is een codeshared vlucht met BA815 uitgevoerd door British Airways. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.

De geschatte vluchtduur van Londen (London Heathrow Airport) naar Amsterdam (Amsterdam Airport Schiphol) is 56 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Londen naar Amsterdam is hemelsbreed 370 kilometer.

De vlucht wordt uitgevoerd door American Airlines. De terminal waar vlucht AA6782 van vertrekt is 2. De gate is C30. Naast vlucht AA6782 vliegen er nog meer vluchten van Londen naar Amsterdam. Dit zijn onder andere vlucht AA6452, AA6459, AA6463, AA6502, AA6504, AA6595, AA6647 en AA6726.

Voorgaande vluchten van vlucht AA6782

DatumVertrekAankomstStatus
04-05-202411:1013:34geland...
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A22 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
03-05-202419:4222:10geland...
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C52 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
27-04-202412:0114:20geland...
De vlucht had op op deze dag 56 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A10 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
26-04-202419:2421:26geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate B39 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
20-04-202410:5913:33geland...
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A21 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
19-04-202420:4323:00geland...
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate C53 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
13-04-202411:3613:55geland...
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
12-04-202419:3222:00geland...
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A11 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
06-04-202411:0313:30geland...
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. Gate A19 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
05-04-202419:2721:56geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A8 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
29-03-202419:3221:54geland...
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. Gate A13 op Londen is gebruikt om vanaf te vertrekken.
Vlucht AA6782 had op 19-04-2024 de meeste vertraging. De vlucht was op deze dag 1 uur en 5 minuten te laat. De gemiddelde vertraging op basis van de afgelopen 11 vluchten is 22 minuten. Op basis van de afgelopen vluchten is het vluchtschema dat de vlucht vertrekt op zaterdag en vrijdag. In de historische vluchtgegevens zijn geen vluchten gevonden die zijn geannuleerd.

De vluchtinformatie van AA6782 is met de grootste zorg en nauwkeurigheid samengesteld. Desondanks kunnen er geen garanties gegeven worden met betrekking tot de volledigheid en juistheid van de informatie.