Vlucht A51879 uitgevoerd door HOP! is geland
Vertrokken van Krakau
Polen - John Paul II International Airport Krakow-Balice
Vertrokken: 17:36 17:40
De geschatte vluchtduur van Krakau (John Paul II International Airport Krakow-Balice) naar Parijs (Paris Charles de Gaulle Airport) is 1 uur en 29 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Krakau naar Parijs is hemelsbreed 1246 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door HOP!. De terminal waar vlucht A51879 van vertrekt is T. De gate is 7. Naast vlucht A51879 vliegen er nog meer vluchten van Krakau naar Parijs. Dit zijn onder andere vlucht A54141, A54147, AF1879, AF4141, AF4147, DL8309, KL2074 en U23816.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 371 kilogram per persoon. Dit is 4.12 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht A51879
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-04-2024 | 17:36 | 19:56 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 7 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
27-04-2024 | 17:42 | 20:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 35 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 011 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 17:40 | 20:00 | geannuleerd | ... |
De vlucht is op deze dag geannuleerd en niet vertrokken. Klik hier om te controleren of je recht hebt op compensatie | ||||
23-04-2024 | 17:33 | 19:42 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
20-04-2024 | 17:39 | 19:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
18-04-2024 | 17:29 | 19:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
16-04-2024 | 18:17 | 20:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 26 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 010 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
13-04-2024 | 17:35 | 19:53 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 011 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
11-04-2024 | 19:06 | 21:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 10 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
09-04-2024 | 17:26 | 19:55 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
06-04-2024 | 17:28 | 19:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
04-04-2024 | 17:48 | 20:13 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 011 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-04-2024 | 18:08 | 20:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 21 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 002 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
28-03-2024 | 17:29 | 19:59 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 9 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 001 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
24-03-2024 | 11:50 | 14:02 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 6 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
21-03-2024 | 18:17 | 20:19 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 29 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 001 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
17-03-2024 | 11:42 | 13:54 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
14-03-2024 | 17:34 | 19:52 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
10-03-2024 | 11:33 | 13:50 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
07-03-2024 | 17:47 | 20:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 7 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
03-03-2024 | 12:09 | 14:23 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 6 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
29-02-2024 | 17:31 | 19:46 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 001 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-02-2024 | 12:11 | 14:27 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 22 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 6 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
22-02-2024 | 17:51 | 20:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
18-02-2024 | 11:46 | 14:01 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 006 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
15-02-2024 | 17:24 | 19:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. | ||||
07-01-2024 | 12:35 | 14:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 006 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
04-01-2024 | 17:27 | 19:58 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 8 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 1 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
02-01-2024 | 19:43 | 22:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 003 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
31-12-2023 | 11:47 | 14:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is T en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2G. Gate 007 op Krakau is gebruikt om vanaf te vertrekken. |