Vlucht B6257 uitgevoerd door Jetblue Airways is gepland
De geschatte vluchtduur van New York (John F. Kennedy International Airport) naar Oranjestad (Queen Beatrix International Airport) is 4 uur en 45 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van New York naar Oranjestad is hemelsbreed 3150 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Jetblue Airways. De terminal waar vlucht B6257 van vertrekt is 5. De gate is 28. De terminal waar vlucht B6257 aankomt uit Oranjestad is USA DEP. Naast vlucht B6257 vliegen er nog meer vluchten van New York naar Oranjestad. Dit zijn onder andere vlucht B61057, B61457, B62557, B6557, B6757, B68357, B68511 en B68515.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 938 kilogram per persoon. Dit is 10.42 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht B6257
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
30-04-2024 | 09:00 | 13:32 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is USA DEP. Gate 10 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Oranjestad was op gate 6. | ||||
29-04-2024 | 08:59 | 13:36 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is USA DEP. Gate 8 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Oranjestad was op gate 4. | ||||
28-04-2024 | 09:31 | 13:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is USA DEP. Gate 20 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Oranjestad was op gate 6. | ||||
27-04-2024 | 09:30 | 14:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is USA DEP. Gate 5 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Oranjestad was op gate 6. | ||||
26-04-2024 | 09:16 | 13:43 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is USA DEP. Gate 10 op New York is gebruikt om vanaf te vertrekken. | ||||
25-04-2024 | 08:57 | 13:44 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is USA DEP. Gate 7 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Oranjestad was op gate 3. | ||||
24-04-2024 | 09:05 | 13:39 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is USA DEP. Gate 7 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Oranjestad was op gate 4. | ||||
23-04-2024 | 09:05 | 13:47 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is USA DEP. Gate 23 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Oranjestad was op gate 3. | ||||
22-04-2024 | 09:07 | 13:38 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 5 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is USA DEP. Gate 11 op New York is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op Oranjestad was op gate 4. |