Vlucht NH5851
Vlucht NH5851 uitgevoerd door All Nippon Airways is onderweg
De vlucht heeft inmiddels 80% van de route afgelegd. Verwacht wordt dat de vlucht over 2 uur en 58 minuten arriveert op de luchthaven in München. Dit is inclusief mogelijke vertraging.
NH5851 is een codeshared vlucht met LH715 uitgevoerd door Lufthansa. Dit houdt in dat beide vluchtnummers dezelfde vlucht vertegenwoordigen.De geschatte vluchtduur van Ota, Tokyo (Tokyo International Airport) naar München (München Airport) is 11 uur en 8 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Ota, Tokyo naar München is hemelsbreed 9358 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door All Nippon Airways. De terminal waar vlucht NH5851 van vertrekt is 3. De gate is 106B. De terminal waar vlucht NH5851 aankomt uit München is 2. De gate is M25. Naast vlucht NH5851 vliegen er nog meer vluchten van Ota, Tokyo naar München. Dit zijn vlucht LH4923, LH715 en NH217.
Vliegschaamte?
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 2785 kilogram per persoon. Dit is 30.95 procent van de gemiddelde CO2 uitstoot per persoon in Nederland. Wil je de uitstoot compenseren? Dit kan bijvoorbeeld via Trees for All. Het reduceren van de uitstoot kan door te kiezen voor een kortere vliegreis of een ander vervoersmiddel zoals de auto of trein.
Voorgaande vluchten van vlucht NH5851
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
22-11-2024 | 11:00 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M28. | ||||
21-11-2024 | 11:04 | 16:56 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M13. | ||||
20-11-2024 | 11:14 | 17:00 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M13. | ||||
19-11-2024 | 10:55 | 17:05 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M11. | ||||
18-11-2024 | 11:05 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M13. | ||||
17-11-2024 | 10:59 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M11. | ||||
16-11-2024 | 10:59 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M11. | ||||
15-11-2024 | 10:51 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M13. | ||||
14-11-2024 | 10:59 | 17:23 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M25. | ||||
13-11-2024 | 10:47 | 17:01 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M13. | ||||
12-11-2024 | 11:15 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M13. | ||||
11-11-2024 | 10:59 | 17:22 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M15. | ||||
10-11-2024 | 11:05 | 17:48 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 38 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M11. | ||||
09-11-2024 | 11:03 | 17:30 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M25. | ||||
08-11-2024 | 10:44 | 17:40 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M13. | ||||
07-11-2024 | 11:07 | 17:15 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M11. | ||||
06-11-2024 | 11:02 | 17:16 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 6 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M21. | ||||
05-11-2024 | 11:03 | 17:17 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 7 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M15. | ||||
04-11-2024 | 11:05 | 17:14 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 4 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M25. | ||||
03-11-2024 | 11:18 | 17:11 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M28. | ||||
02-11-2024 | 11:00 | 16:57 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M13. | ||||
01-11-2024 | 11:09 | 17:09 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M11. | ||||
31-10-2024 | 11:05 | 17:08 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M11. | ||||
30-10-2024 | 11:13 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M11. | ||||
29-10-2024 | 10:53 | 16:49 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M15. | ||||
28-10-2024 | 10:59 | 16:53 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M21. | ||||
27-10-2024 | 10:54 | 16:55 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 106B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M11. | ||||
26-10-2024 | 10:22 | 17:37 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 108B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M13. | ||||
25-10-2024 | 09:37 | 16:38 | geland | |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 108B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M13. | ||||
24-10-2024 | 10:06 | 17:31 | geland | |
De vlucht had op op deze dag 31 minuten vertraging. De terminal waarvan de vlucht is vertrokken is 3 en de terminal waar de vlucht is aangekomen is 2. Gate 108B op Ota, Tokyo is gebruikt om van te vertrekken. De aankomst op München was op gate M15. |