Vlucht FR6986 uitgevoerd door Ryanair is geland
Vlucht FR6986 heeft 30 minuten vertraging
De geschatte vluchtduur van Rome (Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport) naar Barcelona (Barcelona-El Prat Airport) is 1 uur en 0 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Rome naar Barcelona is hemelsbreed 848 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. Naast vlucht FR6986 vliegen er nog meer vluchten van Rome naar Barcelona. Dit zijn onder andere vlucht AR7208, AR7224, AR7226, AV6206, AZ74, AZ76, AZ78 en CZ7371.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 252 kilogram per persoon. Dit is 2.8 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR6986
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
02-05-2024 | 16:39 | 18:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 30 minuten vertraging. | ||||
01-05-2024 | 06:27 | 08:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
30-04-2024 | 22:20 | 23:53 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 18 minuten vertraging. | ||||
29-04-2024 | 20:45 | 22:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 37 minuten vertraging. | ||||
28-04-2024 | 07:39 | 09:15 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
27-04-2024 | 00:40 | 02:24 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 54 minuten vertraging. | ||||
25-04-2024 | 16:45 | 18:35 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. | ||||
24-04-2024 | 06:32 | 08:11 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
22-04-2024 | 22:30 | 00:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 2 uur en 30 minuten vertraging. | ||||
21-04-2024 | 07:45 | 09:30 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
20-04-2024 | 00:05 | 01:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
18-04-2024 | 16:16 | 18:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 20 minuten vertraging. | ||||
17-04-2024 | 06:27 | 08:12 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
16-04-2024 | 21:51 | 23:39 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 minuut vertraging. | ||||
15-04-2024 | 20:30 | 22:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 15 minuten vertraging. | ||||
31-12-2022 | 09:00 | 10:37 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 13 minuten vertraging. | ||||
30-12-2022 | 19:30 | 21:07 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A2. | ||||
29-12-2022 | 08:22 | 10:04 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A10. | ||||
24-12-2022 | 09:00 | 10:40 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. | ||||
23-12-2022 | 20:13 | 22:05 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 45 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A5. | ||||
22-12-2022 | 08:22 | 09:59 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A2. | ||||
17-12-2022 | 09:00 | 10:35 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A2. | ||||
16-12-2022 | 19:55 | 21:45 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 25 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A5. | ||||
15-12-2022 | 08:25 | 10:15 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 5 minuten vertraging. | ||||
10-12-2022 | 09:36 | 11:25 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 40 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A2. | ||||
09-12-2022 | 20:09 | 22:10 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De terminal waar de vlucht is aangekomen is 1. De aankomst op was op gate A5. |