De geschatte vluchtduur van Nottingham (East Midlands Airport) naar Barcelona (Barcelona-El Prat Airport) is 2 uur en 33 minuten. De vluchtduur is afhankelijk van verschillende factoren zoals de weersomstandigheden en het type vliegtuig. De afstand van Nottingham naar Barcelona is hemelsbreed 1307 kilometer. De vlucht wordt uitgevoerd door Ryanair. Naast vlucht FR9392 vliegt er nog een vlucht van Nottingham naar Barcelona. Dit is vlucht FR9388.
CO2 uitstoot van deze vlucht
Deze vlucht heeft een CO2 uitstoot van ongeveer 389 kilogram per persoon. Dit is 4.32 procent van wat iemand in Nederland gemiddeld uitstoot per jaar.
Voorgaande vluchten van vlucht FR9392
Datum | Vertrek | Aankomst | Status | |
---|---|---|---|---|
14-05-2024 | 22:20 | 01:36 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 36 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 3. | ||||
12-05-2024 | 22:08 | 01:21 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 2. | ||||
07-05-2024 | 23:29 | 02:26 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 26 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 2. | ||||
05-05-2024 | 21:57 | 01:09 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 1. | ||||
30-04-2024 | 23:00 | 02:16 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 1 uur en 16 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 1. | ||||
28-04-2024 | 22:06 | 01:22 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 12 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 1. | ||||
23-04-2024 | 22:06 | 01:11 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 11 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 5. | ||||
21-04-2024 | 22:55 | 02:00 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 50 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 1. | ||||
16-04-2024 | 22:01 | 01:03 | geland | ... |
De vlucht had op op deze dag 3 minuten vertraging. De aankomst op was op gate 2. | ||||
14-04-2024 | 21:42 | 00:51 | geland | ... |
De vlucht had op deze dag geen vertraging. De aankomst op was op gate 1. |